Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Skoda Felicja i sprzed audio

Jesion 14 Oct 2006 19:41 3752 33
    Jesion
    Level 11  
    Witam jestem zielony w tych sprawach. Mam skode felicje i chciałbym do niej załozyć jakiś sprzęt audio mieszczący sie w graniach 500zl wystarcz mi radio+2 głosniki chyba ze macie inne rozwiazanie mieszcace sie w tym przedziale kasy, ześci pewnie kupie na allegro, a słucham techno. Jakie radio polecacie i głosniki 2-drozne czy odrazu ze wszytkimi pasami?? prosze o pomoc z góry dziękuje
  • Helpful post
    chico
    Level 18  
    Za ta kase nieposzalejesz. Clarion db168R(nowka 300zl) i do tego phonocar y-line(130mm, wieksze nie wchodza bez przerobek) i 'jakos' bedzie. Z przesylkami zmiescisz sie w 500 zl.
    Jesion
    Level 11  
    a taki lepszy ile mnie wyniesie? i zebm mógł tez dobrze posłuchać muzy moga być anwet 4+wzmacniasz

Dodano po 2 [minuty]:

albo jaki zestaw proponujesz do felicji
    chico
    Level 18  
    Lepszy wiec:

przod:
    -ten sam Clarion - 300zl
    -nowe boczki z dystansami na 165mm(allegro) - 150zl
    -wygluszenie drzwi - 65zl
    -phonocar'y y-line(pod samo radio) odseparowane - 120 zl
    -przerobka slupkow aby zamocowac tweetery(we wlasnym zakresie) - 0zl.

subwoofer:
    - stx 27/150/4 ss - 65zl
    - boschmann monoblock http://allegro.pl/item133937222_sklep_boschmann_wzmacniacz_monoblock_mosfet_bass_7.html
    lub http://allegro.pl/item133204245_sklep_soling_sl_109_do_tuby_130w_rms_zwrotnica_.html
    ~135zl
    - skrzynia + dodatki = 70-100zl

Razem: +/- 935zl w zaleznosci od posiadania materialow wlasnych oraz kosztow wysylek.
    Jesion
    Level 11  
    czyli głosniki 165mm a o jakiej mocy rms?? i wszytko ze zwrotnica czy tweetery ze zwrotnica a głosniki odrazu pod radyjko? bo nie obczajam troche tego jestem zielony w tym ale oś niecoś czytałem dzisiaj z oradnikó umieszonych na forum
    Jesion