logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Konfiguracja RANEX 1511: Co wpisać w polach AREA CODE i AREA PREFIX dla Krakowa?

renata_kr 30 Lis 2006 15:29 3110 15
REKLAMA
  • #1 3279412
    renata_kr
    Poziom 10  
    Witam... może ktoś pomoże mi skonfigurować powyższy identyfikator.
    Mianowicie co należy wpisać w polu: AREA CODE oraz w polu AREA PREFIX.
    Mieszkam w Krakowie. Proszę o pomoc. Jestem zielona.....:) Pozdrowienia dla wszystkich forumowiczów.[/b]
  • REKLAMA
  • #2 3279687
    zybex
    Pomocny dla użytkowników
    Ocena: 2939
    Jeżeli nie musisz, to nic nie wpisuj. Zadzwoń na niego i samo się wszystko ustawi. :D
    Ps. Oczywiście jeżeli masz włączoną tą usługę (3 PLN + Vat miesięcznie).:cry:
  • REKLAMA
  • #3 3280500
    renata_kr
    Poziom 10  
    Dzieki za podpowiedz:) ale chyba, ze musze zadzwonic z innego stacjonarnego, bo jak dzwonie z komorki to jest niemy:( chyba jeszcze, że problem jest w tym, że telefon do ktorego podlaczylam ranex jest wyposazony w wyswietlacz i dlatego to tylko na nim wyswietla się informacja. Sprobuje wyjac baterie z wyswietlacza w stacjonarce:)

PS. Niestety nie pomoglo... bede musiala sprobowac zadzwonic jeszcze z innej stacjonarki, i druga opcja to podpiac do aparatu pozbawionego wyswietlacza.
  • REKLAMA
  • #4 3280619
    zybex
    Pomocny dla użytkowników
    Nie ma znaczenia, ze masz juz jeden aparat z wyświetlaczem. Ja mam przystawke innej firmy i dodatkowo aparat z identyfikacją i wszystko działa. Na obydwu mam pokazywany numer przychodzący. Skoro nie ma żadnej reakcji jak dzwonisz z komórki, to może masz nieprzystosowany kabel liniowy. Często urządzenia z zagranicy mają inaczej przyłączone żyły, a konkretnie przywożone z Niemiec.
  • #5 3280638
    renata_kr
    Poziom 10