logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

SC 201. Szuka stacji, można zaprogramować, ale w głośnikach jest cisza.

markus-wielki 02 Gru 2006 12:42 1047 5
REKLAMA
  • #1 3285727
    markus-wielki
    Poziom 18  
    Ocena: 175
    witam posiadam takie radyjko a raczej dostalem i jest taki objaw ze po wlaczeniu radio sie odpala szuka stacji mozna zaprogramowac ale cisza w glosnikach i bardzo koncowki mocy sie grzeja jestem laikiem w tych sprawach jak sprawdzic czy te koncowki sa uszkodzonre jakie napiecia powinny byc i na jakiej zasadzie dzial mute na oncowce dzieki pozdro
  • REKLAMA
  • #2 3285934
    pkhenr
    Poziom 32  
    Ocena: 199
    jak mocno się grzeje to może by zła ,ale sprawdź napiecia na każdym wyjściu głośnikowym ma by pół zasilania- przy sprawnej - to zrobisz bez otwierania
  • REKLAMA
  • #3 3286846
    markus-wielki
    Poziom 18  
    napiecie na jednej wynosi 2.6 va na drugiej 0 v
  • REKLAMA
  • #4 3299697
    wroona
    Poziom 23  
    Ocena: 64
    Jeśli są gorące to prawie na 100% bedą uszkodzone.
  • REKLAMA
  • #5 3299834
    SlaweK
    Poziom 43  
    Ocena: 913
    Takie to gdybanie. Trzeba sprawdzić czy bez obciążenia (odłączyć głośniki) też są po chwili gorące,jeśli tak to masz uszkodzenie w radiu, jeśli nie masz zwarcie do masy na głośnikach. Potem dobrze by to radio sprawdzić na stole, z osobnym wyświetlaczem (lub zawiesić kod by o niego nie pytało, bo jak nie masz wyświetlacza to trudno będzie go w ciemno wpisać). Na stole z głośnikami spawdzić pobór prądu, sprawdzić czułość na końcówce mocy, czy się ona grzeje itp. W sumie to proste dla kogoś kto zna podstawy.

SławeK
  • #6 3306339
    markus-wielki
    Poziom 18