Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Awaria telefonu.

03 Dec 2006 23:56 2258 4
Wago
  • #1
    User removed account
    User removed account  
  • Wago
  • Helpful post
    #2
    W.Wojtek
    Phones specialist
    NIe ma sposobu.
    Jak jest sygnał i działa to jest w porządku.
    A jak nie ma sygnału i brak napiecia to ...znaczy wszystko i nic.
    Układy liniowe centrali testują linie i w wypadku zwarcia, doziemienia jednej żyły, trwałego podniesienia słuchawki odcinaja zasilanie sprawdzajac co pewien czas "stan spraw"..
    A jak cwany haker podepnie zasilanie ok 9 V i odetnie linię w piwnicy to żadne zabawki określane mianem antypirata nic nie wykażą.
    To zwykła zabawki dla naiwnych lub głupich szczeniaków z bloku ..
  • Wago
  • Helpful post
    #3
    PICIA
    Level 33  
    Generalnie to:
    - każdą usterkę zgłaszać natychmiast jesli to mozliwe.
    - koniecznie przy każdym zgłoszeniu otrzymac numer zgłoszenia usterki
    ( jesli to dzieje się bardzo często te numery będą podstawą rekalmacji-bo każdy konsyltant jest zoobowiązany takowy podać)
    -masz prawo do zarządania sprawdzenia linni telefonicznej od piwnicy do gniazdka oraz jej zabezpieczenie ( jesli podejrzewasz działanie osób trzecich-jest to w obowiązku operatora)
    -niemniej mozesz zarządać bilingu z okresu częstych zaników sygnału-biling bezpłatny ,aby przeanalizować czy czasem nie pojawi się jakis numer nieznajomy-bądz jakieś teległosowanie.
    -za kazdy dzień usterki przysługuje ci bonifilata 1/30 abonamentu za każdy dzień oraz dodatkowo odszkodowanie za każdy dzień nieczynnego telefonu.
    -gdy usterka jest naprawiona operator już w obecniej chwili stara się do ciebie oddzwonić-potwierdzenie naprawy...,jesli wg ciebie nie jest tak jak powinno...nie potwierdzasz naprawy czas usterki nadla biegnie..pomimo ze sygnał na obecna chwilę masz....
    - masz prawo aby operator ci jasno odpowiedział czy niemasz tz PCM (telefonia wielokrotna) jesl jest możewsz zarządać jej zdjęcia- opisany objaw przez Ciebie może świadczyć ze poprostu PCM się wiesza..
    -masz prawo sie umówić z monterem na kontrolę instalacji-lub wymianę na nową-tz ruchoma przerwa.
    -masz prawo zwrócić się do operatora o uporządkowanie instalacji w piwnicy oraz o jej zabezpieczenie tz "siano"koło skrzynki oraz jesli skrzynka niema zamykania-zamka o jej wymianę..bo łaski ci nikt nie robi.

    -Jesli naprawy nie skutkują składasz reklamacje na 9393 podając nr zgłoszeń ( operator je ma ale nie zaszkodzi je podać)
    -do 14 dnii od złożenia rekalmacji otrzymasz na piśmie wyjaśnienie.
  • #4
    User removed account
    User removed account  
  • #5
    PICIA
    Level 33  
    powodem usterki moze byc też -zły styk na PG centrali..oraz awaria karty abonenckiej..ale akurat w to mi się niechce wierzyć