logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Otake COLOR 7090VT - Pozioma linia na ekranie, obraz wraca po kilku minutach

dudus2000 28 Gru 2006 00:46 1143 7
REKLAMA
  • #1 3377037
    dudus2000
    Poziom 13  
    Ocena: 1
    Mam problem :(. Mam wlasnie taka krseczke i po jakis 4 minutach ona sie poszerza i wskakuje powoli pełny obraz.
    Niekiedy tzw"z bucika" czyli piąchom w TV pomaga (rzadko)
    Sprzet troche leciwy ale nadaje sie do uzytku :)
    jak go naprawie
    jestem poczatkujacy i zielony przy TV ale pelen checi wiec prosze o podpowiedz
    Pozdrawiam
    KD
  • REKLAMA
  • #2 3377097
    ALUŚ
    Poziom 36  
    Ocena: 20
    Witam !

Sam sobie podpowiedziałeś , że jak uderzysz w tv to jest dobrze , to przelutuj końcówki scalaka pionu to najczęściej występująca przyczyna a potem wokół niego płytę .
  • REKLAMA
  • #3 3377120
    dudus2000
    Poziom 13  
    Thx
    Tylko ze nie wiem co to za scalak
    tak jak mowilem "pisalem" TV to dla mnie novum
    wczesniej zabawialem sie m-cz :)
    pozdrawiam
    KD
    Ps. moze ktos ma schemacik lub link do takowego
  • REKLAMA
  • REKLAMA
  • #5 3377188
    dudus2000
    Poziom 13  
    Miodzio
    tylko teraz gdzie on jest - ten scalak do podlutowania :)
    Sorki za bzdurne pytania ale dla mnie to nie jest jasne jak dla wiekszosci z Was
    Pozdro
    KD
    Ps. moje potrkatowane "z bucika " OTAKE dziala teraz przez kilka godzin i radzi sobie z obrazem calkiem niezle nawet przy totalnym zamieszaniu i niezbyt dobrych warunkach stworzonych przez moja coreczke "lalki - fee,, śrubeczki - cacy i trzech kotach - wszystko co działa -feee"wiec mam nadzieje ze to tylko zimny lut
    a tak zupelnie na marginesie to pozdro dla wroclawia bo bylem tam 5 dni temu i mam nadzieje ze drogowcy ladadzien przestana straszyc :)
  • #6 3377235
    bzikk
    Poziom 32  
    Ocena: 63