Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Mikro-wieża Sony CMT-CPX22. Czy mogę podpiąć głośniki TELEFUNKEN?

28 Gru 2006 13:55 1849 27
  • Poziom 9  
    Przyznam że jestem zielony jeżeli chodzi o sprawy elektroniki dla tego zwracam sie do fachowcow :)

Otóż sprawa wyglada tak kupilem mikrowierzyczke Sony CMT-CPX22 do niej dorzucono mi glosniczki (tu przepisuje:))

wyjscie mocy DIN: 75+75 watów (4 omów przy 1kHz, DIN)
    wyjscie ciągłe mocy skutecznej RMS: 100+100 watów (4 omów przy 1 kHz, 10%THD)

a posiadam także głośniki TELEKUNKEN o impedencji 8 omów tylko że nie wiem jakiej są mocy to jedyne informacje jakie posiadam pisze jeszcze na nich ref: powerpack 300

a pytanie nasowa sie moje samo czy moge je podpiąć do posiadanej mikrowierzyczki??

Z góry dziekuje za pomoc:D
  • Poziom 27  
    Zależy jaką impedancj ma wieża?A chcesz wszystkie razem podłączyć?
  • Poziom 27  
    Oki czekam.Ale wątpię że ona pociągnie Ci wszystko na raz?
  • Poziom 22  
    Witam,

Te linki jakoś nie działają,

Jak podepniesz te kolumienki równolegle to wypadkowa impedancja będzie 2,5 OHM i wieżyczka może nie wytrzymać, podłącz i delikatnie sprawdzaj czy się grzeje, czy zniekształca itd. Innym problemem jest to że kolumienki 4 Ohm będą pobierały 2x więcej mocy niż 8 Ohm i nie wiadomo jak to wyjdzie z głośnością.

Podłącz i sprawdź (tylko rozsądnie podgłaszaj), nic tak od razu się nie pali.
  • Poziom 27  
    Tak świetnie niech mu się spali!!!!Bez sensu.Najlepiej nie kombinuj tylko podłaćz dwie kolumny i odpowiedniej impedancji i będzie ok
  • Poziom 9  
    zobaczcie teraz choć już i tak nie wiem czy to cos da ale co tam
    Tu są dane techniczne wierzy Mikro-wieża Sony CMT-CPX22. Czy mogę podpiąć głośniki TELEFUNKEN?
    a tu to co uzyskałem z głośników Mikro-wieża Sony CMT-CPX22. Czy mogę podpiąć głośniki TELEFUNKEN?
  • Pomocny post
    Poziom 27