logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Ferguson 7018 - Serwis niedostępny na kanałach pakietu Relax Cyfra+

Janusz G. 30 Gru 2006 19:53 3235 6
REKLAMA
  • #1 3388253
    Janusz G.
    Poziom 10  
    Boot 0017.1
    AF- 7018UCI
    Sortware TSHA5072S192CNCIpn
    Database 00000209

Wykupiłęm pakiet Relax (3 kanały) w Cyfrze+.I od początku na kanałach mam informacje "serwis niedostępny".Obecnie serwis Cyfry twierdzi że mój ferdek 7018 blokuje przesyłanie kodów aktywacyjnych.Co robić bo jestem zielony?Dekoder mam od ok. roku i nie mieszałem nic w oprogramowaniu.Pomocy!!!

W nocy , ok. 3/4 na kanale XXL PL czasami mam wersje testową ale pewnie wtedy nadawca w celach reklamowych odblokowuje kanał.
  • REKLAMA
  • #2 3388285
    pajo21
    Poziom 35  
    Ocena: 173
    Można zmienić soft w tunerze lub aktywować karte w innym tunerze.Wszelkie opisy znajdziesz w necie.
  • REKLAMA
  • #3 3389314
    ZLAK
    Poziom 14  
    Ocena: 3
    Softa nie musisz ruszać bo na oryginalnym uprawnienia przechodzą.spróbuj zrobić tak: Włącz tuner na tvp1 i zostaw tak na około 1 godziny{Podobno na tvp1 najszybciej łapie przynajmniej ja tak robie pierwszego każdego miesiąca i kluczyki sie aktualizują}.Następnie po upływie tego czasu wyłącz tuner potem wyciąg z prądu ,wyciągnij karte, odczekaj pare sekund włącz wszystko od nowa i kartka powinna zaświecić tym twoim relaxem.Ferdek to jeden z tunerów gdzie czasami ciężko przechodzą uprawnienia.Ewentualnie wsadź katre do jakiegoś oryginalnego tunera jak znajomy posiada.Możesz też skorzystać z biura obsługi klijenta.

Kolega RonnyPL ma racje te tunerki nie są przez cyfre rekomendowane ale oni tego wiedzieć nie muszą
  • REKLAMA
  • #4 3389788
    RonnyPL
    Poziom 11