logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jakie przejście SVHS do TV wybrać, by oglądać filmy na monitorze i telewizorze?

ostry13 12 Sty 2007 23:58 810 2
REKLAMA
  • #1 3439744
    ostry13
    Poziom 2  
    popatrzylem z tylu kopma i mam takie wejscie SVHS (rys. 1), a przy telewizorze mam takie wejscia (rys. 2 i 3);

mam taki kabel, ale on nie pomaga:

dowiedzialem sie ze trzeba posiadac karte graficzna z wyjsciem tv, którą chyba mam, odpowiednie sterowniki i ich dobre ustawienie. Mam na oku inne kable i nie wiem jakie? 1,2 czy 3, albo 1+2, nie wiem :(

1.

2.

3.

albo jeszcze zupelnie cos innego, jestem początkującym, wiec nie wiem co i jak... poprostu chce zeby byl podlaczony monitor, a telewizor osobno i na monitorze i na telewizorze lecialy filmy, a moze jeszcze jakis program jest potrzebny. Jak cos to tu: http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=4887076&order=p sa wszystkie kable i prosze o podanie, takiego, zeby dzialal.

Dziekuje z góry i pozdro all, 3-majcie sie ;p
  • REKLAMA
  • #2 3439878
    Paweł Szeredi
    Poziom 17  
    Ocena: 29
    Witam, kabel nr 2 będzie odpowiedni. W komputerze do kart graficznej i wyjścia karty muzycznej a w telewizorze do euro. Nie potrzebujesz innych sterowników niż od karty graficznej.

Jeszcze tylko problem może polegać na telewizorze. Ja w starym telewizorze miałem niestety cz-b obraz łącząc w ten sposób. Rozwiązałem ten problem łącząc przez magnetowid.

Pozdrawiam
    Paweł Szeredi
  • #3 3440220
    ostry13
    Poziom 2  
    Wielkie dzienki, TV mam NOKII -art. 30236; wiec nie wiem czy mi sie oplaca, a ten obraz to widziales wszystko co sie na kompie dzialo? nawe jak grales np w NFSMW, czy tylko wybrane fragmenty?

a wlasienie mam jeszcze jeden problem, jak podlaczam koma z wieza