logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Sony KV-M1420D - Jak naprawić zanikające kolory w telewizorze?

nixon3 18 Sty 2007 02:11 1335 7
REKLAMA
  • #1 3456305
    nixon3
    Poziom 11  
    Witam, jestem laikiem w tych sprawach, dlatego proszę o pomoc. Problem polega na gubieniu kolorów raz są a raz ich niema. Czytałem o jakiś trymerach itp, żeby zamienić na kondesatory, ale niemam zielonego pojęcia gdzie się one znajdują. W załączeniu przesyłam fotki, jeżeli ktoś by mi migł zaznaczyć gdzie to jest.

pozdro
  • REKLAMA
  • REKLAMA
  • #3 3457118
    Lucjan52
    Poziom 27  
    Ocena: 158
    Wymień albo przekręć trochę trymer w torz chrominancji. żdjęcie jest nieostre, ale to ccyba ten niebieski

Pozdrawiam Lucjan
  • #4 3457348
    nixon3
    Poziom 11  
    Odkurzyłem, myślałem że się naprawiło, ale niestety dalej ten sam problem. Czy ja przekręce to niebieskie coś nic się zbytnio nie stanie?
    Aha jeżeli w dalszym ciągu bedę miał problem dziś postaram się zrobić zdjęcia ostre, bo te robiłem telefonem.
    pozdrawiam
  • REKLAMA
  • #5 3458507
    Lucjan52
    Poziom 27  
    Ocena: 158
    Znajdż scalak od chrominancji, kwarc od PALa 4,43 MHz a z niego do masy będzie trymer ok. 30 pF, obok będzie kwarc od secamu 3,58MHz i taki sam trymer. zamień je miejscami. Pozdrawiam Lucjan
  • REKLAMA
  • #6 3458571
    nixon3
    Poziom 11  
    Podkręciłem ten trymer niebieski, nastąpiło stężenie barw, musiałem odjąć z OSD. Na razie jest oki. Ale mam pytanie, jakbym zastąpił go kondesatorem 15pF?
  • #7 3458632
    Konto nie istnieje
    Poziom 1  
  • #8 3475608
    nixon3
    Poziom 11  
    Wymieniłem trymer i jak na razie jest wszystko oki. Pozdrawiam i dziękuje za dobre rady.

Podsumowanie tematu