logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

NOKIA 3210 - brak możliwości dzwonienia, komunikat SPRAWDZ USŁUGI OPERATORA

-DezerteR- 21 Wrz 2003 16:31 1567 7
REKLAMA
  • #1 333775
    -DezerteR-
    Poziom 15  
    Ocena: 9
    Jestem posiadaczem noki 3210, i mam z nią problem. Od razu zaświadczam iż przeczytałem przystkie posty związane z tą komórką na tym forum, wiec prosze nie zbywajcie mnie tekstami "to już było", może i było ale mi nie pomogło.
    :arrow: problemem jest to że z komórki nie można dzwonić (można odbierać smsy i rozmawiać jak ktoś zadzwoni) ale jak próbuje zadzwonic pod byle jaki numer to wyskakuje mi napis "SPRAWDZ USŁUGI OPERATORA SIECI" albo po prostu sa trzy bipniecia po czym sie rozłancza.
    Przypuszczam że jest to wina nadajnika, ale nie jestem pewien. Jestem początkującym elektronikeim i prawie wogóle nie znam sie na komórkach wiec prosze was abyście (jak mozecie) poprowadzili mnie krok po kroku jak ją naprawic. Jeżeli jest to nadajnik to jak go zlokalizowac na plytce co należy wylutować .... itp. pozdr. -DezerteR-[/b]
  • REKLAMA
  • #2 333779
    xmman
    Poziom 12  
    W menu ->ustawienia -> ustawienia połączeń -> wysylam swój numer należy wybrać Ustawia to sieć. Jeśli to nie to, to może nie załadowałeś konta.
  • REKLAMA
  • #3 333794
    -DezerteR-
    Poziom 15  
    :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
    xmman jesteś boski, qrde teraz to bym ci postawił wielkiego zimniego browara, podziałało ....... a facet w "serwisie" chciał za to 100 zł bo powiedział że jest nadajnik zwalony i trzeba wymienic.. wielkie dzieki.
  • REKLAMA
  • #4 334599
    dziur
    Poziom 32  
    Ocena: 8