logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Wybór przekaźników/styczników 12V, 2W, NO/NC, modele i ceny

jarek_135 27 Lut 2007 22:08 1197 5
REKLAMA
  • #1 3625502
    jarek_135
    Poziom 11  
    Ocena: 1
    Potrzebuję coś a' la stycznik/przekaźnik z cewką zasilaną na 12V, obciążenie dość małe, myślę, że nie przekracza 2W. Potrzebuję takie 4 w sumie, dwa NO i dwa NC, jeśli to przekaźniki, to mogą być połączone NC z NO i drugi taki sam. + do tego przekażniki czaseowe z działaniem takim samymy jak wyżej wymienione.
    Chciałbym poznać model, bo kompletnie nie znam się na symbolach itp, a potrzebuję takie do mojego "projektu". No i chodzi o cenę, czasowe pewnie będą droższe, no ale bywa. Kompletnie nie mam pojęcia, ile takie rzeczy kosztują do takich małych napięć/obciążeń, dlatego pytam. Oczywiście potrzebuję symbol, żeby wiedzieć, o co prosić w sklepie...
  • REKLAMA
  • #2 3626923
    andrzejelektryk
    Poziom 19  
    Ocena: 100
    polecam ci przekazniki firmy omron typu G2RV są w nich styki no i nc można je zastosowac do druku lub z podstawą na szyne cena ok 18 zł
  • REKLAMA
  • #3 3627176
    jarek_135
    Poziom 11  
    Dzięki za info, ale nie ma nic tańszego, nie potrzebuję żadnej podstawki itp, po prostu zwykły przekaźnik NC, NO, ale jeśli to najtańsze rozwiązania to trudno. O ile taniej by wyszło, to mogą być oddzielnie, chyba że jeszcze można by to jakoś zastąpić jakimś tranzystorem, tylko za bardzo nie mam pomysłu, jak by to wtedy połączyć.:|
  • REKLAMA
  • #4 3630281
    andrzejelektryk
    Poziom 19  
    Ocena: 100
    jeżeli chodzi o tanie przekakazniki to mogą być np raypola do druku w cenie około 5 zł lub zwykły samochodowy np od świateł w maluchu posiadaja takie styki cena około 4zł to wszystko co ci mogę pomóc nic
    innego nie przychodzi mi do głowy
  • REKLAMA
  • #5 3631710
    jarek_135
    Poziom 11