Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Daewoo Matiz - potrzebny schemat

25 Wrz 2003 08:23 10398 10
  • Poziom 10  
    Czy ma ktoś????
  • Poziom 12  
    Ktora czesc cie interesuje??? Bo posiadam czesc schematu do ECM tylko musze gdzies zeskanowac
  • Poziom 10  
    Interesują mnie wszystkie cząści. Ale najbardziej to rozpis kostek i kolorów przewodów do świateł mijania, bo szwagier chce buczka przypominającego o światłach podłączyć, ale niestety nie wie gdzie. Także jeśli miałbyś coś takiego to wysyłaj na szafek_ml(malpa)tlen.pl . Z góry THX
  • Poziom 12  
    Schemat do swiatel to szkoda gadac! Biezesz kontrolke (taka zarowke z kabelkiem) wlaczasz zaplon, swiatla i lecisz po kablach pod kolumna kierownicy i szukasz!!!! szybciej znajdziesz w ten sposob niz pojmiesz schemat!!!
  • Poziom 18  
    Mam troche schematow do matiza... bedzie tego kilka mega....

    Wyslac komus??

    No chyba ze mam to tu dac w zalaczniku??
  • Poziom 19  
    zrobiłem juz parenascie takich buczków i podłączałem przewód plusowy od buczka do przewodu bodajrze zielono czarnego od regulacji wysokosci świateł a przewód minusowy od buczka do przełącznika dzwiowego. Nie jestem pewny koloru tego plusowego ale to tylko kwestia sprawdzenia nic ci sie nie spali wiec sie nie bój. Wyjmnij kostke z potencjometru i na włączonych światłach sprawdz gdzie jest 12V
  • Poziom 24  
    A czy nie jest najprosciej podlaczyc sie pod pierwsza lepsza zaroweczke od podswietlenia np. tablicy lub reg. wysokosci swiatel?
    Fakt, ze wtedy bedzie plus rowniez na postojowkach, ale czasem to tez jest pomocne dla zapominalskich ...
  • Poziom 19  
    uwierz mi ze jest prosciej tam gdzie ci napisałem wczesniej poniewaz wkładasz pod tapicerke reke, wyciagasz kostke od regulacji i masz wszystko na zewnatrz jak i równiez masz łatwy dostep. podczas włączenia postojówek tez tam jest napięcie. A i nie wiem czy zrozumiałes o która kostke mi chodzi. Wtyk który łączy się bezpośrednio z potencjometrem od ustawiania. Tam jest mały zaczep który musisz nacisnąc podczas wyciagania kostki. Jeszcze jedno proponuje uzyc do takowych samodzielnych instalacji wrzynek na przewody które ułatwiają cała prace i z pomocą których bardzo mało ingerujesz w instalacjie samochodu
  • Poziom 1  
    Pfikusny napisał:
    Mam troche schematow do matiza... bedzie tego kilka mega....

    Wyslac komus??

    No chyba ze mam to tu dac w zalaczniku??


    Jeśli byłbyś tak uprzejmy to bardzo proszę...
    Jestem posiadaczem tego sprzętu i lubię przy nim dłubać.
    z góry dzięki stopacki(malpa)poczta.onet.pl
    Pozdrawiam
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 17  
    Pfikusny napisał:
    Mam troche schematow do matiza... bedzie tego kilka mega....

    Wyslac komus??

    No chyba ze mam to tu dac w zalaczniku??


    Też mam Matiza ale mam za mało punktów żeby pobrać schematy
    :cry: