logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak podłączyć odtwarzacz mp3 do Blaupunkt BOSTON C30 przez AUX?

mpendzik 16 Mar 2007 09:29 7409 9
REKLAMA
  • #1 3683437
    mpendzik
    Poziom 11  
    Ocena: 55
    Witam serdecznie
    Czy ktoś z szanownych forumowiczów naprowadziłby mnie jak podłączyć do tego radia zewnętrzny odtwarzacz mp3 ? W instrukcji pisze że można podłączyć, bo jest wejście AUX, ale nie wiem co i jak bo nie ma dokładnego opisu- żadnego wejścia jack nie ma z przodu na panelu :-)... a ja jestem troszke zielony...
    Piszą tylko że potrzebna jest wiązka przewodów pośrednich nr 7 607 897 093
    Pozdrawiam serdecznie
  • REKLAMA
  • #2 3683505
    Konto nie istnieje
    Poziom 1  
  • REKLAMA
  • #3 3683517
    damiancz
    Moderator Radia Samochodowe
    Ocena: 1397
    Jest gniazdo z tyłu MINI ISO /wtyczka do niej jest niebieska/

A rozmieszczenie sygnałów w niej znajdziesz na www.studio24.prv.pl
  • #4 3683535
    Konto nie istnieje
    Poziom 1  
  • REKLAMA
  • #6 4081569
    Konto nie istnieje
    Poziom 1  
  • #7 4081582
    tapio
    Poziom 11  
    Ocena: 15
    gromleon napisał:
    dobrze kombinujesz ale niestety wybrałeś przewód mini iso ale jako wyjscie a nie wejscie musisz poszukać przejsciówki z wejsciem

tzn poszukac mini iso ale z kablami z niebieskiej czesci (mowic prosto i zwiezle)?
  • REKLAMA
  • #9 4081652
    tapio
    Poziom 11  
    Ocena: 15
    tak to ten kabel,
    a czy zamiast odtwarzacza mp3 moge podlaczyc sobie czytnik kart sd tak aby moc sobie wymieniac tylko karte pamieci a nie nosic calego odtwarzacza mp3
  • #10 4081862
    Konto nie istnieje
    Poziom 1  

Podsumowanie tematu