logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Kopiarka SHARP 2040 błąd H5-01 - co oznacza lower thermofuse?

jacknn 26 Mar 2007 14:43 11984 6
REKLAMA
  • #1 3720701
    jacknn

Poziom 21  
    Ocena: 38
    Witam, złożyłem z pozostałości serwisowych kopiarkę SHARP 2040. Po włączeniu od razu pojawia się błąd H5 dokładniej H5-01. Z serwisówki jaka mam wynika że coś takiego "lower thermofuse". Niestety jestem amatorem uczącym się a angielski też nie najlepiej u mnie stoi a tłumacze w necie niezrozumiale to tłumaczą. Może ktoś mi pomoże w rozgryzieniu tego problemu.

Pozdrawiam
    Konto firmowe:
    CENTRUM SERWISOWE
    ul. Wyszyńskiego 36A, Zielonka, 05-220 | Tel.: 600XXXXXX (Pokaż) | Strona WWW: www.centrumserwisowe.net.pl
  • REKLAMA
  • #2 3720729
    kubuś1
    Poziom 16  
    Ocena: 27
    błąd utrwalania sprawdź, czy lampa dobra w utrwalaniu, termostat termistor jak masz to podstawiaj, a potem wykasuj c pauza 0 pauza 16 start wyłączi włącz maszynę być może trzeba będzie jeszcze wykasować licznik zacięć ale spróbuj
  • REKLAMA
  • #3 3720782
    jacknn

Poziom 21  
    podmieniłem cały piec na inny ze sprawnej maszyny i nadal to samo, chyba że lampa lub termistor nie znajdują się w piecu.
    Jestem zielony w te klocki niestety dlatego też trzeba mi tłumaczyć jak chłop krowie na miedzy.
    Konto firmowe:
    CENTRUM SERWISOWE
    ul. Wyszyńskiego 36A, Zielonka, 05-220 | Tel.: 600XXXXXX (Pokaż) | Strona WWW: www.centrumserwisowe.net.pl
  • REKLAMA
  • #4 3720828
    kubuś1
    Poziom 16  
    a czy procedura została zrobiona jak opiszłem
  • REKLAMA
  • #5 3720863
    jacknn

Poziom 21  
    tak, po wymianie pieca wpisałem c pauza 0 pauza 16 start, wyświetlacz na chwilę zgasł i powrócił do wyświetlania błędu, uruchomiłem ponownie maszynę i nadal tak samo jest.
    Konto firmowe:
    CENTRUM SERWISOWE
  • Pomocny post
    #6 3720887
    kubuś1