logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Blaupunkt Verona CR31 BP1770N5628208 – radio nie przyjmuje kodu, 3 kreski na wyświetlaczu

romalina 03 Paź 2003 09:52 3681 6
REKLAMA
  • #1 347186
    romalina
    Poziom 12  
    Ocena: 4
    Cześć. Mam radio Blaupunkt Verona CR31 i na wyświetlaczu 3 kreski. Podłączyłem je i już 3 godziny nic. Facet od którego kupiłem brykę nie pamięta kodu (albo nie chce). Co mogę z tym umarlakiem zrobić?
    Ma takie numerki z boku: BP177ON5628208.
  • REKLAMA
  • #2 347228
    radmos
    Poziom 16  
    Ocena: 10
    Trzeba przeprogramować zwartość pamięci i będzie chodzić.
  • REKLAMA
  • #3 347233
    romalina
    Poziom 12  
    Dzięki ale jestem laikiem w tym temacie. Chyba poszukam fachury bo to dla mnie za trudne
  • REKLAMA
  • #4 347237
    oorobert
    Poziom 18  
    Ocena: 12
    Znajdź serwis z prog.eeprom, zanieś radio i załącznik, powinni zrobić.
    Załączniki:
    • Blaupu~1.zip (551 Bajtów) Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.
  • REKLAMA
  • #5 347239
    edziu
    Poziom 29  
    Ocena: 180
    Jak nie masz pojęcia na temat rozkodowywania to zanieś do kogoś co robi takie rzeczy, on ci odczyta kod. Jeżeli posiadasz jakiś programator pamięci microwire 93C46, to wystarczy, że odczytasz zawartośc pamięci i odeśleś bina a podam ci kod. Jak nie masz programatora, to zanieś do kogoś co robi takie rzeczy.
  • #6 347374
    SlaweK
    Poziom 43  
    Ocena: 913
    Gdyby wypełnił ankietę sumiennie i napisał skąd jest to niemal napewno znalazłby się tutaj ktoś z okolicy, kto zrobiłby to za symboliczną flaszkę. Nie warto ryzykowć uszkodzenia radia które może jeszcze dobrze posłużyć. A gdyby dobre rady podziałały i udalo by się przypadkiem zrobić to samemu to łatwo wpaść w pułapkę samozachwytu i spaprać następny sprzęt, którym będzie pewnie sprzęt klienta....a z klientem to różnie później bywa.

SławeK