Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Problem z uruchomieniem komputera

partner 22 Apr 2007 18:19 10450 10
NDN
    partner
    Level 11  
    Witam, bardzo proszę o pomoc ;)
    Mam problem z włączeniem komputera. Nie był włączany przez okres około 3 tygodni, wcześniej działał bez problemów. Teraz po wciśnięciu przycisku "power" na monitorze wyświetla się strona startowa i komputer się wyłącza. Wiatraczki działają, monitor też, dysk też startuje ale po wyświetleniu się tej strony wszystko się wyłącza :( im częściej włączam PC-ta tym okres działania skraca się, w końcu wogóle nie reaguje. Jestem początkujący jeśli chodzi o tego typu problemy. :(
  • NDN
    *mondzio*
    Level 30  
    a my tu wróżki
    i znamy konfigurację komputera,system itd.
    jakiś może błąd ci się wyświetla
    to podaj jego treść
    zacznij może od pamięci,wyjm i oczyść ja
  • NDN
    Jakub_Lech
    Level 24  
    Proponuję podmienić zasilacz i sprawdzić kondensatory na płycie głównej.
    partner
    Level 11  
    Witam ponownie
    Komputer firmy Optimus, 2 letni:
    Pentium 4 3,0 GHZ
    Windows XP Professional
    Nie pokazują się żadne komunikaty błędów w czasie ładowania się systemu, nie dochodzi do jego całkowitego załadowania.
    XeON
    Level 17  
    Witam!

Proponuje podmienić wentylator na procku i sprawdzić, być może jest zużyty nie osiąga właściwych obrotów i zabezpieczenie wyłącza cały zestaw. Proponuje także sprawdzić napięcia zasilacza, oczywiście nie w BIOS-ie tylko np. dowolnym sprawnym multimetrem.

Pozdrawiam!
    *mondzio*
    Level 30  
    spróbuj tak
    Wsadz płytę Windowsa do cd rom
    Start>>Uruchom wpisz sfc /scannow, a następnie kliknij przycisk Ok

a jak nie spróbuj naprawy systemu z pozycji instalatora windowsa xp z cd
    partner
    Level 11  
    XeON
    Jakie napięcia powinny być na łączówce zasilania do płyty bazowej?
    bob budowniczy
    Level 11