logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

tuner Philips 6010 problem z odbiorem kanalow niekodowanych

nelson69 27 Maj 2007 15:11 1380 5
REKLAMA
  • #1 3925859
    nelson69
    Poziom 1  
    Witam, jestem kompletnym laikiem a potrzebuje rady bo nie chcialbym zostac oszukany. Otoz zrezygnowalem ostatnio z cyfry+, ale okazalo sie ze zabrali mi karte, i nie moge nawet bezplatnych kanalo ogladac, zostala mi tylko instalacja wraz z tunerem philips 6010. Poradzcie mi prosze co musze zrobic by odbierac te powszechnie dostepne kanaly, czy zakup http://www.allegro.pl/item199745180_karta_klucz_wizja_tv_do_philips_6010_3010_8sztuk_.html zalatwilby sprawe, dziekuje Wam z gory za pomoc
  • REKLAMA
  • #2 3925889
    cg2001
    Poziom 12  
    Ocena: 2
    Witam !
    Tak, taka karta załatwia sprawę, może też być stara c+.
    Pozdrawiam
    cg2001
  • REKLAMA
  • #3 3925926
    elec
    Poziom 16  
    Ocena: 21
    Witam

Możesz kupić taką kartę ale nie wiem czy ma to sens.
    Może być stara karta C+ tak jak stwierdził to kolega @cg2001
    lecz osobiście polecałbym kartę Fun Galaxy. Taką kartę możesz kupić wiele taniej i dochodzi to tego możliwość drobnej edukacji :) oczywiście musiałbyś mieć programator aby wżucić na nią wsad.

Pozdrawiam
  • REKLAMA
  • #4 3927010
    fidzo
    Poziom 21  
    Ocena: 26
    witam
    no napewno lepiej kupić funke i troszkę poczytać:)
    pzdr
  • REKLAMA
  • #5 3930452
    meloch
    Poziom 29  
    Ocena: 61
    Kartę fun trzeba jednak zaprogramować, natomiast ze starą c+ nic nie trzeba robić.
  • #6 3933276
    damian-1972
    Poziom 11