logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Telestar 8151 - jak naprawić układ odchylania pionowego?

stador 18 Cze 2007 18:56 923 6
REKLAMA
  • #1 3996990
    stador
    Poziom 10  
    Ocena: 1
    Witam.
    Mam problem ze starym ,kolorowym telewizorem Telestar 8151.Obraz zwęził się w pionie (nieznacznie), przez środek przechodzi biała smuga. Z tego co słyszałem to padł układ odchylania pionowego.Rozebrałem go ,ale nie wiem gdzie tego szukać, wszystko jest na jednej płycie. Co prawda kiedyś bawiłem się w lutowanie i takie tam układziki, ale proszę kogoś doświadczonego o wskazówki i radę .
    Dziękuję.
  • REKLAMA
  • #2 3997095
    stanislaw piechucki
    Poziom 36  
    Ocena: 87
    Wystukaj szukaj i poczytaj o tym TV. :wink:
  • REKLAMA
  • #3 3997132
    stador
    Poziom 10  
    Szukałem i nie mogę na razie nic znalezć , dlatego jestem tutaj wśród profesjonalistów.
  • REKLAMA
  • #4 3997391
    adaminka22
    Poziom 17  
    Ocena: 12
    Jak popatrzysz od tyłu odbiornika, układ odchylania jest pierszy na radaitorze, który jest po środku płyty. Sprawdź w pierwszej kolejności kondki wokół układu oraz napięcie zasilające ten układ. TDA 3653.
  • REKLAMA
  • #5 4000422
    stador
    Poziom 10  
    Pomocy! Wymieniłem kondensatory i układ w odchylaniu pionowym, dalej obraz jest taki sam :(. Załączam obraz wizji , może to nie to co myślałem .Pomóżcie ![/img]
  • #6 4000486
    kris-644
    Poziom 21  
    Ocena: 74
    Nie wczytuje sie obraz ktory wkleiles.Ale jest zaczynasz takie telewizorki to zacznij od wymiany kondensatoryw w przetwornicy po stronie pierwotnej.Wtedy mozesz bawic sie dalej.

Podsumowanie tematu