Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

IP421 KONICA dziwny przypadek - potrzebny FIRMWARE!

26 Cze 2007 19:29 1119 4
  • Poziom 18  
    Witam
    Jak w temacie mam IP421 problem jest w tym ze dopiero 3,5 minuty po uruchomieniu kopiarki wracaja od kontrolera pingi. I wtedy drukowana jest strona konfiguracyjna przez kopiarke. Sprawdzalem to na trzech roznych maszynach i na wszystkich tak samo. Jak wylacze maszyne powerem czarnym (jak sie calkiem wylaczy kontroler) to po kazdym wlaczeniu po 3,5 minuty drukuje mi strone konfiguracyjna !!!! a powinna normalnie tylko za pierwszym razem. No i to wstawanie kontrolera jest za dlugie. Zaznaczam ze kontroler resertowalem tez na zworkach i potem konfogurowalem od nowa nic to nie pomaga. Wszystkie styki potraktowalem kontaktem, dysk formatowalem i LIPA . Co o tym sadzicie ? mial ktos z was taki przypadek??
    Zawsze jak mialem Ip421 lub 422 to wstawaly szybko ..

    Pozostaje tylko wgrac nowy firmware

    Tylko nie mam plikow. Moze ktos mi podesle pliki i SM ? i mala instrukcje jak to zrobic ?? moj mail: gltom(małpa)interia.pl

    dzieki za kazda podpowiedz wspomóżcie
  • Poziom 22  
    Cytat:
    dopiero 3,5 minuty po uruchomieniu kopiarki wracaja od kontrolera pingi. I wtedy drukowana jest strona konfiguracyjna przez kopiarke.
    prawidłowo.
    Cytat:
    a powinna normalnie tylko za pierwszym razem.
    ustawienie standardowe kontrolera.
  • Poziom 18  
    to nie jest pierwszy kontroler jaki miałem inne wstawały szybciej,
    no ale juz pomijając to dlaczego za kazdym wlaczeniem maszyny drukuje mi strone konfiguracyjną ?? znasz odpowiedz na to pytanie? jesli tak to moze mi napiszesz gdzie to wyłączyć ? dzisiaj sformatowalem CFa i wgralem swieze pliki - bez efektu dalej to samo . pozdrawiam
  • Pomocny post
    Poziom 22  
    Cytat:
    dzisiaj sformatowalem CFa i wgralem swieze pliki - bez efektu
    domyślam się :D

    w przeglądarkce masz w konfiguracji drukowanie po wyłączeniu zasilania . pozdrawiam
  • Poziom 18  
    dzęki pomogłeś mi - przestawilem opcje i nie drukuje mi juz za kazdym razem konfiguracji :) dalej wstaje 3,5 minuty ale machne na to reka jeszcze raz dzięki :) zamykam temat