logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Błąd 024 przy instalacji Windows XP - brak pliku systemowego, co robić?

ma16 25 Lip 2007 20:46 1023 9
REKLAMA
  • #1 4114645
    ma16
    Poziom 13  
    Ocena: 7
    Witam
    Mam problem dzisiaj chciałem włączyć komputer i podczas uruchomienia pisze mi zebym włożył dysk z systemem operacyjnym więc pomyślałem że pewnie system coś trafiło więc chciałem przeinstalować system niestety podczas rozruchu płyty wyskakuje mi error=024 niestety nie jestem informatykiem i nieznam tego błędu... Jeszcze jedno podczas uruchamiania za oknem gdzie pisze żebym włożył dysk... Wyświetla mi że brakuje pliku systemowego i trzeba przeinstalować system... Proszę o pomoc....
  • REKLAMA
  • #2 4114719
    any56
    Poziom 39  
    Ocena: 836
    Nie obędzie się bez reinstalacji OS...
  • REKLAMA
  • #3 4114913
    Pavel81
    Poziom 17  
    Ocena: 12
    1. Czy kolega posiada oryginalną CD z systemem?
    2. Czy komputer da się uruchomić w trybie awaryjnym? (wciskamy podczas startu systemu klawisz F "8")
    3. Płyta nie startuje. czy w biosie ustawione jest żeby CD-ROM startował jako pierwszy?
  • #4 4116011
    ma16
    Poziom 13  
    Pavel81 napisał:
    1. Czy kolega posiada oryginalną CD z systemem?
    2. Czy komputer da się uruchomić w trybie awaryjnym? (wciskamy podczas startu systemu klawisz F "8")
    3. Płyta nie startuje. czy w biosie ustawione jest żeby CD-ROM startował jako pierwszy?

W biosie jest ustawione żeby cd-rom startowal jako pierwszy...

any56 sam to wiem ... po tym co pisze...
  • #5 4116035
    larry_derby
    Poziom 12  
    Ocena: 1
    ostatnio od upałów często siadają dyski twarde, zwłaszcza w laptopach.
  • REKLAMA
  • #6 4118904
    Agielos
    Poziom 23  
    Ocena: 28