Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Radio do Mercedesa czy coś współpracuje ze sterowaniem w kierownicy

29 Sie 2007 01:02 3959 7
  • Poziom 9  
    Witam jestem kompletnym laikiem wiec pragne uzyskac info czy istnieje mozliwosc podpiecia dowolnego (nie fabrycznego) radia pod mercedesowskie kable tak zeby hulalo sterowanie z kierownicy??albo czy istnieje jakis "interface" czy jakos tak--- :D----- ktory mozna jedna strona wpiac w do mercedowskiego kaseciaka be3100,a druga do jakiegos odtwarzacza mp3. Na niemieckich stronach mercedesa znalazlem (CHYBA, bo kiepsko u mnie ze szprechaniem) jakies info dotyczace mozliwosci podpiecia ipoda do radia, ale dotyczy to chyba nowych samochodow.
  • Poziom 43