logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Radio samochodowe 250-300zł wraz z USB i czytnikiem SD/MMC

Smasher_PL 05 Wrz 2007 18:46 11570 10
REKLAMA
  • #1 4253682
    Smasher_PL
    Poziom 10  
    Ocena: 13
    Witam.

Chciałbym się poradzić fachowców z tak słynnego forum jak elektroda.pl o radio samochodowe tak jak w temacie. Zakupiłem niedawno samochód i otrzymałem do niego radjo SONY CDX-L350 (45Wx4) które dość ładnie gra...aczkolwiek nie wyrabia z płytami CD (przycina) i widać, że radyjko ma już swoje lata i swoje przeżyło... chciałbym wymienić je na nowe... aczkolwiek wyposażone w czytnik kart SD (niekoniecznie USB - chociaż prędzej będzie samo USB niż czytnik SD ;])...

Nie znam się na firmach produkujących radia samochodowe i widzę, że na allegro jest spora gama o wszelakich nazwach sprzętu tego typu. Czytałem już na temat radii Firmy MEDION i różne są opinie na ich temat...wiem, że za kwotę 250-300zł nie mogę spodziewać się kokosów lecz wystarczy by grało na podobnym poziomie jak mój stary SONY ;P (no może troszkę gorzej :] ). Proszę o poradę z konkretnym nakierowaniem. Ważne by nie było to radio tylko i wyłącznie na płyty mp3 gdyż nie wchodzi to w rachubę.

P.S. Które z tych niskobudżetowych firm warto brać jeszcze pod uwagę ?
    P.S.2. Może któreś z tych:
    - PEIYING PY8138
    - BOSCHMANN S-6885
    - H&B CA-6565IP
    - Tokai LAR-206 MUC
    - Hyundai HE-CR415MM

Za pomoc z góry dziękuję i pozdrawiam![/url]
  • REKLAMA
  • #2 4253939
    daras984
    Poziom 22  
    Ocena: 105
    witam żadnego z nich nie polecam lepiej coś na mp3 z pioniera kenwooda bo to jakoś gra a tamte dzwięk do bani i same problemy
  • REKLAMA
  • #3 4253940
    damiancz
    Moderator Radia Samochodowe
    Ocena: 1403
    Wg mnie żadne ;) to wszytko owszem ale tylko:

- sprzedaje się
    - ładnie wygląda
    - i często dość mocno szumi