Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Problem z adaptacja przepustnicy

19 Wrz 2007 14:06 9022 12
  • #1 19 Wrz 2007 14:06
    Usunięty
  • #2 19 Wrz 2007 14:58
    szogun0
    Specjalista grupy V.A.G.

    Oznaczenie silnika, bo były GTI z silnikami o dwóch oznaczeniach.
    Na którym kanale próbujesz przeprowadzić adaptację (a raczej nastawy podstawowe) i w jaki sposób?
    To kodowanie w tym silniku raczej nic nie ma do rzeczy. Bo jest ono jak najbardziej prawidłowe i oznacza samochód z manualną skrzynią biegów.

  • #3 19 Wrz 2007 15:16
    wojtekryba
    Poziom 32  

    domniemam iz autor prubuje adaptować przepustnice z AKL-a do AGG
    i stad problemy (czytaj poprzednie posty autora)

  • #4 19 Wrz 2007 16:02
    Usunięty
  • #5 19 Wrz 2007 16:08
    wojtekryba
    Poziom 32  

    nie wiem jak sie to robi tymi waszymi cudami ,ale normalnie na VAG,VAS
    01,04,098 i po temacie

  • #7 19 Wrz 2007 16:19
    wojtekryba
    Poziom 32  

    ► Temperatura płynu chłodzącego pomiędzy 5 a 95ºC

    to bzdura,musi być ponad 80°C (czy cos koło tego,ale napewno ciepły)

  • #8 19 Wrz 2007 16:32
    Usunięty
  • #9 20 Wrz 2007 08:22
    szogun0
    Specjalista grupy V.A.G.

    wojtekryba napisał:
    nie wiem jak sie to robi tymi waszymi cudami ,ale normalnie na VAG,VAS
    01,04,098 i po temacie

    Wojtekryba, tam jest Simos, więc adaptacja na kanale 001, więc nawet VAS by nie pomógł, jeśli podajesz złe parametry.

  • #10 20 Wrz 2007 17:20
    Usunięty
  • #11 21 Wrz 2007 09:52
    szogun0
    Specjalista grupy V.A.G.

    I tam mają być zera.
    Słychać pracę przepustnicy podczas załączenia adaptacji?
    Jeśli nie to użyj jakiegoś profesjonalnego sprzętu i pójdzie.
    Albo spróbuj automatycznej adaptacji.

  • #12 21 Wrz 2007 15:34
    Usunięty
  • #13 22 Paź 2009 10:25
    nassim
    Poziom 1  

    Witam !!

    Wszyscy usilnie próbują grzebać w VAGu żeby zaadaptować przepustnicę. A ja swoją co prawda w Golfie 4 1.6 akl wyczyściłem i przejeździłem w warunkach miejskich około 200-250 km i wszysko zaczęło chodzić jak w zegarku, a obroty nawet się nie zawachają. Zatem proponuję najpierw przegonić trochę swojego WV a jak nie pomoże dopiero grzebać w VAGu.:D

TME logo Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
TME Logo