na cwiczenia z fizyki kobieta mi zadała do zreferowania temat "interpretacja geonetryczna całki". jestem po technikum, gdzie poziom byl ciut niski i teraz jestem blady. przejzalem google i nadal nie wiem jak sie do tego zabrac.... ma ktos jakies materialy? jesli tak to poprosze na meil lub PW.....
Post był raportowany.
Popraw błędy i interpunkcję. Użyj przycisku PISOWNIA --> REGULAMIN. [hefid]
Witam,
pytanie zasadnicze, ponieważ nic na ten temat nie napisałeś, a jest to bardzo istotne: jaka to jest całka nieoznaczona, czy oznaczona?
Przyjmuję, oczywiście, iż jest tu mowa o całce funkcji jednej zmiennej (całce pojedyńczej).
wiem tyle samo co ty..... i tu tkwi moj problem. pewnie chodzi o to "łatwiejsze" lub "bardziej podstawowe"......
ojj... chyba jednak jesteś w wielkim błędzie, ponieważ ten dział matematyki dla mnie nie stanowi żadnych tajemnic, a czego nie można powiedzieć o Twojej wiedzy w tej materii.
Jednak na to bym z tego forum robił salę wykładową to możesz nie liczyć...
Quarz jak dla mnie posty typu " uznaj to za zadanie z gwiazdka" albo " poczytaj sobie" sa bezensowne... po to czlowiek pisze post aby ktos mu mogl. z pewnoscia nie liczy na tego typu odpowiedzi.... JEZELI NIE MASZ ZAMIARU UDZIELIC POMOCY TO NIE PISZ NIC!!!!!!!!!! a nie bezensownie zasmiecasz tylko forum
A autor tego tematu zamiast "balować" i szukać jelenia który to za niego zrobi powinien przysiąść 4litery i zrobić to co ma do zrobienia z chyba najprostrzymi całkami w całym rachunku całkowym. Również na necie jest dużo miejsc, gdzie można znaleźć potrzebne informacje, tylko trzeba umieć i najważniejsze chcieć szukać (w domyśle uczyć się) a nie liczyć tylko na frajera. Pewno zaraz się dowiemy, że to wcale nie dla niego są potrzebne te informacje, tylko dla kolegi brata szwagra, któremu akurat odcięło internet i biedny nie może nic się nauczyć. Bo niestety coraz częściej pojawiają się na Elektrodzie takie tłumaczenia własnej indolencji albo lenistwa.