logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jaki kondensator do zasilacza Deer DR250ATX? Jak dobrać zamiennik?

kunio13 06 Gru 2007 17:07 1362 11
REKLAMA
  • #1 4558333
    kunio13
    Poziom 12  
    Witam. Mam mały problem. Jestem początkującym elektronikiem i zepsuł mi sie zasilacz w komputerze okazało sie ze strzelił kondensator. Chce wstawić nowy ale nie mam pojęcia jaki, bo nie mogę odczytać co było na nim napisane. Czy ktoś mi pomoże?? byłbym bardzo wdzięczny.:):)
  • REKLAMA
  • #2 4558371
    yokoon
    Poziom 29  
    Ocena: 144
    kunio13 napisał:
    Witam. Mam mały problem. Jestem początkującym elektronikiem i zepsuł mi sie zasilacz w komputerze okazało sie ze strzelił kondensator. Chce wstawić nowy ale nie mam pojęcia jaki, bo nie mogę odczytać co było na nim napisane. Czy ktoś mi pomoże?? byłbym bardzo wdzięczny.:):)

Ale który to kondensator, bo tam jest mnóstwo. Ja proponuję kupić nowy zsilacz bo możesz zjarać komputer. Jak kupisz nowy to tym starym możesz się bawić.
    Powodzenia.
  • REKLAMA
  • #3 4558397
    kunio13
    Poziom 12  
    Ja juz kupiłem. I dlatego sie chce pobawic.

Dodano po 1 [minuty]:

A jak ci moge to wytłumaczyc który kondensator??
  • #4 4558420
    ado
    Poziom 23  
    Ocena: 27
    Najprawdopodobniej to kondesator filtracji 12V lub 5V latwo sie przekonac bo jego plus bedzie podlaczony z kabelkami idacymy do plyty glownej.
    Ale najprosciej zrob fotke i umiesc tu napewno cos sie doradzi.
  • REKLAMA
  • #5 4558438
    ma3-4ysz
    Poziom 24  
    Ocena: 284