logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Nagrywarka LG GSA 4167B nie nagrywa DVD, tylko CD - co robić?

tomekwilku123 21 Gru 2007 18:02 2597 6
REKLAMA
  • #1 4611191
    tomekwilku123
    Poziom 2  
    Witam
    Od jakiegoś czasu mam problem z nagrywarką. Nagrywarka nagrywa mi płyty cd a nie chce nagrywać płyt dvd(wcześniej nagrywała). Gdy wybieram pliki do nagrania i przechodzę do tryby wyboru prędkości wszystkie opcje mam zaciemnione i nie mogę kliknąć na przycisk nagrywania, nie moge wybrać prędkości nagrywania itp. Nie znam się na tym dlatego proszę kogoś kto o tym pojęcie o radę
    Pozdrawiam
  • REKLAMA
  • #2 4611214
    matador123
    Poziom 20  
    Ocena: 34
    Zastosuj się do regulaminu forum. Podaj konfiguracje sprzętową komputera i system operacyjny zainstalowany na nim.
  • REKLAMA
  • #3 4612212
    szymsze87
    Poziom 17  
    Ocena: 11
    Spróbuj przeinstalować sterowniki lub wgrać nowy bios.
  • REKLAMA
  • #4 4612511
    Konto nie istnieje
    Poziom 1  
  • #5 4613035
    bonzo jan
    Użytkownik obserwowany
    Ocena: 46
    .bin labtolem zgrany
    Załączniki:
    • lg gsa 4167b.rar (592.09 KB) Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.
  • REKLAMA
  • #6 4617474
    tomekwilku123
    Poziom 2  
    biosa wgrałem i nic. Mam deamona,spróbuje go odinstalować. Wczoraj udało mi się nagrać płytę dvd. Te lepsze płyty mi nagrywa a gorsze nie. Chociaż wcześniej nagrywała mi płyty hawka , których teraz nie chce nagrywać. Ostatnio nagrywałem dvd rw a na drugi dzień na tą samą płytę już mi nie chciała nagrać. Przegrzebałem wszystkie fora i niektórzy pisza ,że nagrywarki lg mają tak,że nie wszystkie płyty nagrywają.

Dodano po 5 [minuty]:

Bonzo jan a czym to otworzyć??? Co zrobić z tym? rozpakowałem i jak klikam to wyskakuje okienko z pytaniem jakiego programu użyć

Podsumowanie tematu