logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

ACER Aspire 7720z - Gdzie znaleźć sterowniki do Windows XP?

pablobigbass 30 Gru 2007 17:43 1681 5
REKLAMA
  • #1 4641254
    pablobigbass
    Poziom 2  
    Witam mam duzy problem mianowicie nie jestem informatykiem ani specjalistą i nie moge nigdzie znaleść sterowników do tego komputera. powiem więcej jestem laikiem w tych sprawach. mam windowsa viste która jest okrótna i chciałbym przeistalować go na Xpeka ale szukałem do niego sterowników i lipa. jezlei ktos ma ten komputer to miałbym wielką prośbe o pomoc w odnalezieniu wyjścia z tej sytuacji. pozdrawiam
  • REKLAMA
  • #2 4641306
    Mery84
    VIP Zasłużony dla elektroda
    Ocena: 271
    Instalujesz program Everest Home. Do znalezienia przez google w 10sek.
    Identyfikujesz sprzęt za jego pomocą i ściągasz sterowniki dla każdego elementu oddzielnie tj: chipset płyty głównej, kontrolery dysków, dźwięku i sieci, driver dla grafiki. Sterowniki dla xp oczywiście.
    W razie problemów z którymś z driverów pisz dokładnie do czego nie umiesz znaleźć drivera postaram się pomóc.

Offtopem:
    Po kropce zdanie zaczyna się z dużej litery.
  • REKLAMA
  • #3 4641440
    Jakub_Lech
    Poziom 24  
    Ocena: 19
    Nie chcę być okrutny ale ACER nie wydał sterowników dla tego notebooka pod Windowsa XP. Jedynym wyjściem aby mieć zainstalowanego XP to metoda prób i błędów w instalacji sterowników od serii Aspire 7XXX.

Jeśli i tym sposobem nie dasz rady zainstalować sterowników to pozostaje wykonanie instalacji Visty z pożyczonej płyty na oryginalnym kluczu. Z pewnością zacznie szybciej działać bo nie będzie innych zbędnych programów od ACER-a.
  • REKLAMA
  • #4 4641503
    laufer888
    Poziom 19  
    Ocena: 37