logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak podłączyć termoparę typu K do regulatora Lumel RE4?

kwm24 02 Sty 2008 21:05 5455 10
REKLAMA
  • #1 4651046
    kwm24
    Poziom 12  
    Ocena: 1
    Witam.
    Kupiłem regulator temperatury Model RE4 i termopare typu K (na 2 przewody). Niestety nie znam się na tym i nie wiem jak mam podłączyć tą termoparę (znaczy do których zacisków) W załączniku jest zdjecie tego regulatora i opis wyprowadzeń. Wiem gdzie podłączyć zasilanie i działa regulator tylko wyświetla błąd że nie mam podłączonego czujnika temperatury, no bo nie wiem gdzie go podłączyć :-).
    Proszę o pomoc. Może ktoś ma podobny i wie też jak się ustawia parametry w nim, bo prubowałem naciskać przycisk ze strzałką ale zmieniają sie tylko 3 parametry ,a nie wiem jak zejść na inne poziomy nastaw.
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #2 4651954
    szczerzuja
    Poziom 14  
    Ocena: 15
    Witam

Połącz + termoelementu na 11 a minus na 10 .Zegar powinien zapracować poprawnie.Kontrolnie przystaw (na chwilę)
    zapaloną zapalniczkę i sprawdź czy temperatura rośnie
    czy maleje .Jeżeli będzie maleć zamień bieguny.

Pozdrawiam.
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #3 4652011
    Molejnic

Poziom 21  
    Ocena: 98
    Możliwie że w Twoim regulatorze jest wejście uniwersalne i masz ustawioną inną termoparę. Domyślnie jest ustawiona termopara typu J. Możliwe jest też, że jest ustawiona minimalna temperatura i w momencie podłączania termopary jest za niska i zgłasza błąd. Parametry zmienia się pierwszym klawiszem po lewej, przejście do wyższego poziomu uzyskuje się poprzez kilku sekundowe (chyba 3 dokładnie) przyciśnięcie klawisza. Napisz dokładnie jaki masz błąd to może coś zaradzimy.
    Konto firmowe:
    Elektroautomatyka Marcin Olejniczak
    Spacerowa 77, Leszno, 64-100
  • #4 4652069
    kwm24
    Poziom 12