logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak podłączyć wzmacniacz Unitra ŁZR PW3015 do komputera?

MiFFu 10 Sty 2008 11:51 1544 7
REKLAMA
  • #1 4678202
    MiFFu
    Poziom 10  
    Witam.
    Jestem troche zielony i chciałęm zadac kilka pytan do wzmaka jak w temacie.
    Odkopałem go troche z miedzy gratow. Z tego co wiem to całkiem niedawno jeszcze grał i bez zadnych problemow dopoki kolumny sie nie rozkraczyły i poszedł do piwnicy.
    Znalazłem tez te stare kolumny ktore zregenerowałem i wymysliłem sobie ze chiałbym to podpiac pod kompa. Czy da rade to zrobic? bo kupiłem kabelek z jednej strony DIN 5 zakonczony jackiem3,5 mm, podpinam na wzmaku pod aux ii hmmm nic... zero jakiejkolwiek reakcji.
    Czy taka konstrukcja pojdzie albo co moze byc przyczyna? Czy to wina wzmaka? połaczenia? co to moze byc? pomocy...

Pisownia tragiczna.
    Regulamin p.15
    Przy użyciu klawisza "zmień" oraz "pisownia" proszę poprawić.
    (dj-MatyAS)
  • REKLAMA
  • #2 4678472
    dzimi
    VIP Zasłużony dla elektroda
    Ocena: 1285
    Na początek trzeba by sprawdzić czy pracuje wzmacniacz. Tylko czy masz doświadczenie? Sprawdź czy w ogóle się włącza,czy dochodzi zasilanie, czynie są przepalone bezpieczniki na trafo oraz te na głośniki.
  • REKLAMA
  • #3 4678522
    MiFFu
    Poziom 10  
    Właczac sie włacza, znaczy diodka od zasilana działa.
    Jak to sprawdzic czy jest zasilanie? Rozkreciłem go przed chwila i jest przepalony jeden bezpiecznik hehe ktos go chyba probował naprawiac bo jest jakos prowizorycznie połaczony drucikiem.. czyli trzeba by było go wymienic?
  • REKLAMA
  • #4 4678652
    dybas
    Poziom 38  
    Ocena: 339
    Witam Kolegę. To nie jest samochwalstwo, ale na stronie u góry masz
    przyklejony post, który podchodzi pod Twój problem. Zapoznaj się z nim,
    weź miernik do ręki, zrób co należy i wróć z wynikami.
  • #5 4678667
    MiFFu