logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Wieza PHILIPS typ AS 501/22 - problem z wartością elementu

seth18 15 Lut 2008 20:26 1829 5
REKLAMA
  • #1 4808656
    seth18
    Poziom 11  
    Witam serdecznie jestem początkującym elektronikiem zdobyłem schemat serwisowy mojej starej wieży PHILIPS As 501/22.
    Znam podstawowe symbole oraz zasady działania elementów elektronicznych lecz nie spotkałem sie jeszcze z tego typu oznaczeniem (wartości).

Pytanie jest takie czy to na pewno rezystor bo dwie równoległe linie nad i pod elementem wskazywały by na symbol rezonatora kwarcowego (osobiście nie widzę że w tym układzie był by potrzebny taki element).

Jeśli owe linie równoległe oznaczają coś ważnego prosił bym o wyjaśnienia dlaczego projektant zamieścił je w schemacie.

Najważniejsza sprawa, która mnie interesuje to wartość rezystancji (jeśli to rezystor) oraz oznaczenie (delta 33), i czy będzie miało znaczenie jakiej mocy będzie ten rezystor 0,5 W lub tez większej mocy.

Proszę o pomoc ;)

Wieza PHILIPS typ AS 501/22 - problem z wartością elementu

Tutaj znajduję się link do zdjęcia samego rezystora oraz oznaczenia jakie jest na schemacie serwisowym:
    https://obrazki.elektroda.pl/61_1203138723.jpg

Wklejanie zdjęć itp.: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic595877.html - poprawiłem. [Mirek Z.]
  • REKLAMA
  • REKLAMA
  • #3 4809015
    seth18
    Poziom 11  
    Nie wiem dlaczego ale w schemacie serwisowym nie zamieszczono tabeli wykazu elementów i ich wartości czy też oznaczeń na schemacie. Zastanawiam się czy jest to niedopatrzenie czy tez, gdy zamówiłem schemat po prostu nie dodano tabeli o której wspominasz.
    Przeszukałem wszelkie opisy legendy oraz tabele z parametrami dotyczacymi poszczególnych elementów.
    Dziękuję za informacje wiec teraz jestem pewien ze "E" dotyczy jednostek a "K" zapewne kiloom.