logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Egzamin SEP do 1kV bez kursu - czy to możliwe? Doświadczenia i opinie

TeZet 03 Mar 2008 12:15 6975 7
  • #1 4868559
    TeZet
    Poziom 11  
    Ocena: 1
    Witam

Chciałbym zrobić uprawnienia sep do 1kV, tylko na eksploatację, bez pomiarów. Z zawodu jestem elektronikiem i w tej branży pracuję. Chciałem pójść na kurs, ale w SEPie w Gdańsku taki kurs kosztuje 370zł. Uważam to za dużą sumę, tym bardziej, że uprawnienia nie są mi koniecznie potrzebne do pracy, traktowałbym je raczej jako dodatkowe kwalifikacje. Chciałbym sam się nauczyć do egzaminu, ale spotkałem się z opiniami, że nie mam szansy zdać, że egzaminatorzy nie przepuszczają osób bez wykształcenia kierunkowego, nie pracujących w zawodzie, albo tych którzy nie płacili za kurs. Co sądzicie na ten temat, jakie macie doświadczenia z egzaminatorami?
  • #2 4868844
    HeSz
    Specjalista elektryk
    Ocena: 198
    Witam.
    Zdawałem sam egzamin - bez kursu- w Stowarzyszeniu Polskich Energetyków (SPE przy URE). Do wniosku dodałam plik "starych" świadectw kwalifikacyjnych. Nie było żadnego problemu.
    Życzę powodzenia i pozdrawiam.
  • #3 4868911
    Farad1985
    Poziom 21  
    Ocena: 72
    Ja też będę robił uprawnienia SEP na eksploatacje. U mnie w Sepie Warszawskim zapłace tylko za egzamin 112 zł. ponieważ mam wyształecenie zawodowe w zawodzie elektryk. Życzę Powodzenia.
  • #4 4871581
    peter_bb
    Poziom 12  
    Ocena: 9
    Zapomnij o egzaminie bez kursu.(frycowe się płaci)
  • #5 4871642
    Madrik
    VIP Zasłużony dla elektroda
    Ocena: 1164
    peter_bb napisał:
    Zapomnij o egzaminie bez kursu.(frycowe się płaci)