logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Konfiguracja AP Essos - Vista nie łączy się z siecią WEP, co robić?

matekogon 05 Mar 2008 11:53 885 4
REKLAMA
  • #1 4875791
    matekogon
    Poziom 22  
    Ocena: 279
    Witam wszystkich jestem początkujący w temacie o sieci bezprzewodowej. Mój problem polega na tym że jakoś udało mi się skonfigurować AP i z mojego laptopa mogę się połączyć z siecią bezprzewodową za pomocą klucza WEP który sobie wygenerowałem w urządzeniu AP ale kolega ma również laptopa tylko z systemem Vista i on nie może się podłączyć do mojej sieci bezprzewodowej chociaż wpisuje klucz dzięki któremu się łącze z siecią. Drodzy koledzy nie wiecie może w czym tkwi problem że nie może się połączyć z siecią mój kolega. Czy może to być tym że on ma system Vista? Proszę o pomoc.
  • REKLAMA
  • #2 4875959
    mbo
    VIP Zasłużony dla elektroda
    Ocena: 844
    Podaj dokładny model AP i jak jest dalej podłączony do sieci.

Jaki komunikat pokazuje się w Windows Vista.
  • REKLAMA
  • #3 4876363
    matekogon
    Poziom 22  
    Model tego ap jest GL2422AP-0T
    Access Point. Jest on podłączony do routera EDIMAX
    A w Viście wyskakuje że nie może połączyć się z siecią. w XP jak kliknie się na połączenie to wyskakuje żeby podać klucz wep a u kolegi na Viscie nie wyskakuje nic tylko próbuje połączyć się od razu dopiero jak włączy ustawienia ręczne podłączenia to wyskakuje tam okno do wpisania klucza wep wiecie może czym to jest.
  • REKLAMA
  • #4 4876596
    mbo
    VIP Zasłużony dla elektroda
    Ocena: 844
    Może to być to - sprawdź tylko czy ustawiasz właściwego WEP'a (64 lub 128 ).
  • #5 4877217
    matekogon
    Poziom 22