logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak wymienić fartuch w pralce POLAR PS 663 P BIO? Prosta metoda dla początkujących

dzi_dziuś 17 Kwi 2008 18:04 3544 6
REKLAMA
  • #1 5041267
    dzi_dziuś
    Specjalista AGD
    Ocena: 1169
    Witam, jak ściągnąć fartuch pralce POLAR PS 663 P BIO ?? Czy trzeba wyciągać cały zbiornik czy jest jakaś łatwa metoda ??? Jestem początkujący, więc prosiłbym o podanie niezbyt skomplikowanej metody naprawy. Czy reperacja tego uszkodzenia się opłaca ??
    pozdrawiam
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #2 5041306
    e_franko
    Poziom 15  
    Ocena: 7
    Wystarczy złapać za brzeg fartucha i go odciągnąć od reszty, może być łapany też metalową obejmą, która łączona jest sprężyną bądź śrubą.
    Po prostu sprawdź, nie ma tam żadnej filozofii wydaje mi się:-)
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #3 5041330
    krzysztof niemczyk
    Poziom 13  
    Ocena: 2
    Naprawa się opłaca ale jest pracochłonna Musisz wyciągnąć bęben przy okazji sprawdzisz stan techniczny całości podejrzewam że znajdziesz jeszcze inne usterki .
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #4 5041344
    PS 663S BIO
    Poziom 31  
    Ocena: 189
    Niczego nie trzeba rozbierać w tym typie.
    Najpierw ściągnąć fartuch z przedniej ściany i wepchać go do środka. Potem mocno go chwycić i... wyrywać :!: To jest najtrudniejsza czynność, bo trzeba przyłożyć sporo siły :? No a potem to już bułka z masłem -posmarować brzeg nowego fartucha płynem do naczyń lub wodą z mydłem, wywinąć i nakładać! Wpada samo na swoje miejsce. Na końcu nałożyć pierścień gumowy (skrzyżować ręce i naciągać od góry) potem nałożyć fartuch na przód i sprawdzać, czy pralka nie cieknie po naprawie :D
  • REKLAMA
  • #5 5041370
    dzi_dziuś
    Specjalista AGD
    Ocena: 1169