Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

blaupunkt peugeot 407

mephistoak 26 Kwi 2008 16:50 22248 5
  • #1 26 Kwi 2008 16:50
    mephistoak
    Poziom 2  

Witam wszystkich:)
    Z góry zaznaczam że jestem zielony w temacie.
    Mam mały problem a mianowicie posiadam peugeota 407 SW.
    Jest w nim zamontowane standardowy radioodtwarzacz cd : Blaupunkt GMBH PSA RD4 D2N2 bez nawigacji i bez mp3. Z wyświetlaczem dwukolorowym (czarno pomarańczowy) i sterowaniem przy kierownicy.
    Chciałbym sie dowiedzieć czy można do tego radia podpiąć urządzenie zewnętrzne np USB albo MP3 i w jaki sposób to najłatwiej i najtaniej zrobić.
    Będę wdzięczny za wszelkie pełne informacje..
    z góry dziękuję.:D:D

0 5
  • #3 27 Kwi 2008 17:22
    mephistoak
    Poziom 2  

Wiem ze można kupić USB BOX w peugeocie ale to kosztuje ponad 400zl. mnie interesuje tańsze rozwiązanie. podobno jest wyjcie w radiu na zmieniarkę. I tu pytanie czy tu sie nie da czegoś pokombinować tylko ze ja sie na tym nie znam dlatego pytam????

1
  • #4 27 Kwi 2008 23:11
    zi.ko
    Poziom 25  

To radio ma też wejście AUX. Wystardczy je aktywować komputerem i podpiąć kabel z wtyczką. Numer kabla to: 9706AG

Cytat:
    Instalator musi włączyć to wejście za pomocą narzędzia diagnostycznego Peugeot.
    Wiązka nie zgodna z RT3.
    Wiązka zgodna z RD4 poziom 1 bez zestawu głośnomówiącego.
    Wiązka zgodna z RD4 poziom 2 dla wszystkich typów.
    ZDJĘCIE NIE STANOWI OFERTY.

DANE TECHNICZNE
    Wiązka dodatkowa z gniazdami audio (gniazdo jack, gniazdo białe i czerwone typu RCA).
    Kabel jack wtyczka/wtyczka 2 metry.
    Instrukcja montażu i telekodowania.

ARGUMENTY
    Wbudowany w schowek przedni pojazdu (207, 307 CAN, 407, 607 po restylingu, 807 CAN, ...)