Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

blaupunkt peugeot 407

mephistoak 26 Apr 2008 16:50 24522 5
Texa Poland
    mephistoak
    Level 2  
    Witam wszystkich:)
    Z góry zaznaczam że jestem zielony w temacie.
    Mam mały problem a mianowicie posiadam peugeota 407 SW.
    Jest w nim zamontowane standardowy radioodtwarzacz cd : Blaupunkt GMBH PSA RD4 D2N2 bez nawigacji i bez mp3. Z wyświetlaczem dwukolorowym (czarno pomarańczowy) i sterowaniem przy kierownicy.
    Chciałbym sie dowiedzieć czy można do tego radia podpiąć urządzenie zewnętrzne np USB albo MP3 i w jaki sposób to najłatwiej i najtaniej zrobić.
    Będę wdzięczny za wszelkie pełne informacje..
    z góry dziękuję.:D:D
    Kamery 3D Time of Flight - zastosowania w przemyśle. Darmowe szkolenie 16.12.2021r. g. 10.00 Zarejestruj się
  • Texa Poland
  • Texa Poland
    mephistoak
    Level 2  
    Wiem ze można kupić USB BOX w peugeocie ale to kosztuje ponad 400zl. mnie interesuje tańsze rozwiązanie. podobno jest wyjcie w radiu na zmieniarkę. I tu pytanie czy tu sie nie da czegoś pokombinować tylko ze ja sie na tym nie znam dlatego pytam????
    zi.ko
    Level 26  
    To radio ma też wejście AUX. Wystardczy je aktywować komputerem i podpiąć kabel z wtyczką. Numer kabla to: 9706AG

Quote:
    Instalator musi włączyć to wejście za pomocą narzędzia diagnostycznego Peugeot.
    Wiązka nie zgodna z RT3.
    Wiązka zgodna z RD4 poziom 1 bez zestawu głośnomówiącego.
    Wiązka zgodna z RD4 poziom 2 dla wszystkich typów.
    ZDJĘCIE NIE STANOWI OFERTY.

DANE TECHNICZNE
    Wiązka dodatkowa z gniazdami audio (gniazdo jack, gniazdo białe i czerwone typu RCA).
    Kabel jack wtyczka/wtyczka 2 metry.
    Instrukcja montażu i telekodowania.

ARGUMENTY