Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

FAQ- wymiana ogniw, regenerowanie baterii itp

06 Maj 2008 04:04 18476 9
  • Poziom 2  
    Witam. Z tego co widze na forum jest duzo osob ktore znaja sie na tym.

Prosil bym o odpowiedzi na pytania ktore zamieszcze ponizej. Sam jestem w tym tym temacie zielony a moje pytania sa rezultatem przeczytania wypowiedzi w temacie o regeneracji ogniw. Wielu rzeczy nie rozumiem dla tego pytam, mysle ze to przy okazji ulatwi zycie innym :)

1. Co to jest wsad i eeprom? Czym to sie je i do czego sluzy?
    3. Co nalezy zrobic z elektronika baterii po wymianie ogniw? Jezeli potrzebne jest do tego jakies oprogramowanie, to jakie?
    4. Czy naprawa baterii jest możliwa przez reset eepromu?
    6. Czy "zamrozenie" baterii jest skuteczne, jezeli tak to czy w duzym stopniu mozna w ten sposob zregenerowac baterie?

Co do mojej baterii to przypadek jest dziwny. Mianowicie baterie formatowalem juz kilkanascie razy na wylaczonym laptopie. Zaraz po zaswieceniu sie zielonej diody odlanczam zasilacz i wlanczam laptopa. Bateria trzyma srednio kolo godziny do 75min. Jednak gdy nie odlacze ladowarki po zaswieceniu sie zielonej diody i laptop pozostanie dluzej pod ladowaniem czesto dzieje sie tak ze bateria sie tj rozladowuje i laptop po dluzszym ladowaniu nie chce sie uruchomic na tej baterii. Po ponownym podlaczeniu ladowarki ladowanie trwa chwile i potem dziala juz normalnie. Poza tym gdy naladuje baterie, odlacze ladowanie i powiedzmy ze chce go wlaczyc po godzinie to laptop tez nie chce wystartowac. Tj sama sie rozladowywala? Jest to oryginalna bateria HP na ogniwach Sanyo 10.8V- 4000mAH z laptopa Omnibook XE3L. Laptop wykrywa ja jako Lion ale nie wiem czemu na bateri pisze u gory z prawej strony "NiMH baterry module", a troche nizej z lewej pisze "Relpace with HP H2025A Li-Ion Baterry Module". z gory dzieki za pomoc :)
  • Poziom 29