logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Przegranie softu z panela operatorskiego MAC E300 czym jak ?

ma3-4ysz 13 Maj 2008 21:47 4550 6
  • #1 5137742
    ma3-4ysz
    Poziom 24  
    Ocena: 283
    Witam!
    Panel jak w temacie
    Przegranie softu z panela operatorskiego MAC E300 czym jak ?
    został uszkodzony - zalany, ściemniał i praktycznie nie da się z niego korzystać (nie widać co wyświetla matryca LCD, przyciski działają puki co). Szczegóły https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1012410.html
    Sam zakup nowego nie ratuje sytuacji - trzeba przegrać oprogramowanie z uszkodzonego do nowego. I tu jest problem gdyż jestem laikiem w dziedzinie PLC.

Moje pytanie i prośba o pomoc w tej sprawie:
    Przez co (kabelek)?
    Czym (oprogramowanie)?
    Jak (ogólnie tok postępowania, istotne zagadnienia, przemyślenia) zgrać i wgrać wsad?

Ponadto poszukuję wszelkich informacji (dokumentacji) na temat tego panelu.
    Tu http://www.mpl.pl/produkty.php?Show=pulpity/pulpity4
    znalazłem lakoniczny opis programu SW-MAC-WIN-V4 (MAC Programmer plus). Narazie nic więcej na ten temat.
    Mam samą instalkę E_Designer 6.01. Czy ktoś miał może kontakt z tym programem i czy może się on nadawać?
    Tu coś o panelach serii E ale nie 300 http://download.mitsubishi-automation.com/res...nuals/023940.pdf?form_submit=Poka%C5%BC+teraz
    na stronie 149 z 168 jest jakiś kabel PC<-->MAC na 25 pinowe złącze od strony PC. Tyle narazie znalazłem

Wszelkie info będzie pomocne.
  • #2 5138834
    yarpen2
    Poziom 22  
    Ocena: 39
    e-designer wystarczy aby zgrać wsad z panelu. w załączniku wysyłam ci trochę dokumentacji (na stronie 309 masz schemat kabelka do rs232)
    Załączniki:
    • E series.pdf (3.89 MB) Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.
  • #3 5144366
    ma3-4ysz
    Poziom 24  
    Dzięki!