Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

SE k750i - uszkodzona płyta główna?

lolek99 23 Maj 2008 22:37 6382 44
  • #1 23 Maj 2008 22:37
    lolek99
    Poziom 16  

    Kupilem telefon k750i, niewiem jaka jest jego przeszlosc, mial on zepsuty soft, telefon sie zawieszal, wiec wgralem nowy r1cb002 w800 i nadal to samo, jednak juz rzadziej, najczesciej wieszal sie podczas wychodzenia z gier, wlaczania BT, szukania innych telefonow przez BT, zmienilem soft na R1BD001 w800 i nadal to samo, potem zmienilem na R1BD001 k750, i tez to samo sie dzialo, wiec czy moze to byc wina telefonu, ze mimo zmiany softu wystepuja ciagle te same problemy, czy moze to mechaniczne uszkodzenie plyty glownej?

    0 29
  • #2 23 Maj 2008 22:45
    PITER.99
    Poziom 24  

    Niejestem pewny ale jak telefon sie zawieszal to byla wina krysztalu 35,7Mhz uklad nummer B2200.Ale moze niech inni sie wypowiedza zanim zaczniesz cos wymieniac.

    0
  • #3 23 Maj 2008 23:12
    Adrian4477
    Poziom 31  

    Miałem ostatnio identycznego, zawieszał się najczęściej w BT i przy javie. Soft nie pomagał, w końcu przeleciałem płytę hotem i teraz śmiga bez najmniejszej zawieszki ;)

    0
  • #4 23 Maj 2008 23:22
    lolek99
    Poziom 16  

    Hotem? sory ale jestem troche w tych sprawach malo obeznany. Moglbys mi wytlumaczyc co to jest i jak to zrobic? Hot to pewnie cos zwiazane z goracem?;p

    0
  • #5 23 Maj 2008 23:50
    apap
    Poziom 21  

    Pewnie tak...
    Jak masz wolne 2000 zł, zbudujesz sobie fajne stanowisko i SAM naprawisz sobie telefon, albo i nie, jak porzucisz tę głupią myśl i oddasz go do niezłego serwisu, to wyniesie Cię to kilkadziesiąt złotych, i po kłopocie.

    0
  • #6 23 Maj 2008 23:57
    lolek99
    Poziom 16  

    A ile mniej wiecej kosztuje taka usluga?

    0
  • #7 24 Maj 2008 00:05
    apap
    Poziom 21  

    Sądzę, że od kilku małych do kilku większych dyszek, zależy, co w końcu wyjdzie.

    0
  • #8 24 Maj 2008 00:54
    Fyszo
    Spec od GSM

    Lutownica na gorące powietrze.

    0
  • #9 24 Maj 2008 08:41
    nieWiemjaka
    Poziom 25  

    Tak, ale otóż za wiedze sie płaci i serwis może powiedziec ce było cos wiecej robione i skasuje 70zł ;)

    0
  • #10 24 Maj 2008 10:54
    lolek99
    Poziom 16  

    To powiem niech mi zrobia tylko ta jedna rzecz

    Dodano po 35 [minuty]:

    Mam jeszcze jeden problem, nie moge zrobic zdjecia guzikiem aparatu, da sie nim wlaczyc aparat ale nie da sie nim zrobic zdjec:| podlozylem juz kawalek papieru miedzy przycisk a plyte glowna ale to nic nie daje

    0
  • #11 24 Maj 2008 14:42
    PITER.99
    Poziom 24  

    ten guzik jest 2-poziomowy najpierw wlancze ostrosc potem rozbi zdjecie klawiatora lub guzik do wymiany

    0
  • #12 24 Maj 2008 19:50
    lolek99
    Poziom 16  

    Chyba jednak cos nie styka bo mialem tak juz kilka razy ze nie szlo foty zrobic a za jakis czas znow szlo. Jeszcze mam cos nie tak z aparatem, rozebralem go zeby wyczyscic bo na zdjeciach mialem czarna plamke, teraz juz nie mam plamy ale obraz z aparatu jest rozmazany, autofocus nie dziala;/ tak jakby wogole ostrosc nie byla ustawiona. Moze to wina tasmy?

    Dodano po 55 [minuty]:

    Tylko dziwne ze tym guzikiem da sie wlaczyc aparat, wiec to chyba nie wina przycisku

    Dodano po 3 [godziny] 59 [minuty]:

    Dobra juz dziala przycisk, tylko jak robie zdjecie to obraz jest zamazany i jak naciskam przycisk aparatu to niby dostosowuje ostrosc - pojawia sie najpierw biala a potem zielona ramka ale w rzeczywistosci nie zmienia sie ta ostrosc;/

    0
  • #13 26 Maj 2008 21:29
    lolek99
    Poziom 16  

    Zawieszanie telefonu polega na wlaczaniu sie najpierw bialego ekranu pozniej czarnego znowu bialego i po tym nastepuje reset telefonu. Slyszalem o jakims czyszczeniu telefonu, tylko jak i czym?

    0
  • #14 27 Maj 2008 16:07
    lolek99
    Poziom 16  

    Chyba jest to wina GDFS albo EROM, tak wyczytalem ale nie jestem pewien, mam pytanie ile kosztuje wgranie tych plikow na nowo w serwisie mniej wiecej i czy gdy nadal problem bedzie wystepowal po tej operacji to czy mniej zaplace?

    0
  • #15 13 Cze 2008 14:58
    lolek99
    Poziom 16  

    chyba telefon sie juz calkiem posypal, przy wlozeniu karty pamieci caly czas sie resetuje, a podczas wyszukiwania sieci caly czas sie wiesza. Jak myslicie pomoze przejechanie go hotem?

    0
  • #16 13 Cze 2008 16:11
    Fyszo
    Spec od GSM

    Telefon pewnie po zalaniu, za dużo usterek, jak na zwykłe uszkodzenie.

    0
  • #17 13 Cze 2008 16:41
    lolek99
    Poziom 16  

    Wiec co mam najlepiej zrobic?

    0
  • #20 14 Cze 2008 00:17
    lolek99
    Poziom 16  

    Mam wymienic zaznaczony uklad?

    0
  • #21 14 Cze 2008 14:31
    lolek99
    Poziom 16  

    No co mam z tym zrobic?

    0
  • #22 14 Cze 2008 14:55
    Madnesxx
    Poziom 16  

    spróbuj ten układ grzać stacja hotair

    Dodano po 40 [sekundy]:

    jeśli nie pomorze to do wymiany

    0
  • #23 14 Cze 2008 16:53
    ervand
    Poziom 13  

    zlutuj go drucikem te 2 nuszki jak narisowalem i bedzie dzialac bez układ

    0
  • #24 14 Cze 2008 23:30
    ervand
    Poziom 13  

    w czoraj klient pszinus do serwisu taky sam problemem jaki ty masz filtr byl zalany zlutowalem drucikem te 2 nuszki i wszystko gra


    Moderowany przez Błażej:

    Polaka język - trudna język! A język tego postu jest wybitnie trudny do określenia. Reszta postów tez na takim poziomie. Ostrzeżenie za pisownię.

    0
  • #25 15 Cze 2008 11:17
    lolek99
    Poziom 16  

    Albo jestem slepy...........bo nie widze takich ukladow jak na schemacie...

    Dodano po 1 [godziny] 55 [minuty]:

    dziwne jak wlaczam go w jezyku angielskim to normalnie sie uruchamia, ale i tak sie resetuje ale przynajmniej nie wiesza sie na wyszukiwaniu sieci

    0
  • #26 16 Cze 2008 07:35
    Fyszo
    Spec od GSM

    Podstawowa sprawa w tym modelu jak nie chce wystartować (objawy jak twoje) to sprawdzić czy siedzi karta pamięci, jeśli tak to ją wyjąć.

    0
  • #27 16 Cze 2008 11:13
    lolek99
    Poziom 16  

    hmm siedzi? napewno jest sprawna

    0
  • #28 16 Cze 2008 11:45
    lala166
    Poziom 21  

    wyciągnij kartę i sprawdź telefon :)

    0
  • #29 16 Cze 2008 12:09
    Fyszo
    Spec od GSM

    Tu niechodzi o sprawność karty, tylko o ewentualny defekt stabilizatora służącego do zasilania tej karty. Znajduje się on na płycie głównej. Jeśli jest uszkodzony to karta uniemożliwia uruchomienie telefonu. Dlatego zobacz czy chodzi bez karty. Jeśli bez karty jest ok, to patrz zdania wyżej, jak dalej to samo, to szukaj gdzie indziej usterki.

    0
  • #30 16 Cze 2008 14:14
    lolek99
    Poziom 16  

    Jak go uruchamiam z karta to sie resetuje caly czas, a jak bez karty to sie zawiesza na wyszukiwaniu sieci

    0