logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

pc -> tv: Jak podpiąć? Jak zrobić kabel? Nie mam s-video.

czar123 07 Cze 2008 12:54 3550 18
REKLAMA
  • #1 5222236
    czar123
    Poziom 10  
    witam wiem że ten temat był już wałkowany miliony razy ale będzie jeszcze raz. mam w pc radeona 9550 z s-video, dvi, d-sub a na płycie głównej jest żółty cinch z podpisem s\pdif out a na telewizorze euro i 3 cinche i wiadomo chce zrobić kabel niewychodząc z domu czyli parę kabelków ze sobą i gra.
    i mam zbędne kable d-sub i euro. nie mam kabla s-video więc trochę to utrudnia. a i jestem kompletnie zielony w tych sprawach więc proszę o wyrozumiałość. PS. próbowałem podpiąć tv do tego żółtego cincha na głównej i coś nie chciało działać ktoś wie dlaczego.
  • REKLAMA
  • #2 5222296
    Macosmail
    Poziom 35  
    Ocena: 863
    S/PDIF- to cyfrowe wyjście dzwieku więc raczej obrazu na TV z tego nie uzyskasz...
  • #3 5222299
    Trebuh
    Poziom 18  
    Ocena: 22
    A przypadkiem ten s\pdif out nie jest wyjściem cyfrowym dla dźwięku :) (dlatego nie dział). Podłącz dźwięk z telewizora pod wyjście karty dźwiękowej na jacku (jack-RCA). Odnośnie obrazu to będziesz musiał podłączyć kabel pod s-video np. tak:
    http://www.krzyskargul.republika.pl/www/tvout/tvout.htm
  • #4 5222336
    czar123
    Poziom 10  
    ehh nie wiedziałem ze jest takie wyjście dźwiękowe.
    a propos nie mam wtyczki s-video i potrzebuje schematu d-sub na cinch albo euro.
  • REKLAMA
  • #6 5222772
    czar123
    Poziom 10  
    to bardzo dobra strona lecz nadal mi nie pomogła. szukam d-sub na cinch albo euro. ps. jak niedostane dobrych planów na d-sub i cinch albo euro to kupuje s-video na cinch lub euro i skorzystam z tamtej strony.
  • REKLAMA
  • #7 5222826
    lucas_mcs
    Poziom 22  
    Ocena: 18
    nie ma czegos takiego jak bezpośredni kabel d-sub -> cinch/euro