logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak stworzyć plik exe z kodu Delphi w Borland 6?

baktet 12 Cze 2008 08:52 1742 7
REKLAMA
  • #1 5238048
    baktet
    Poziom 2  
    Witam!

Jestem początkującym (bardzo początkującym) użytkownikiem języka Delphi.
    Ściągnąłem gotowy kod quizu i chciałbym się dowiedzieć jak stworzyć w programie Borland 6 plik wykonawczy exe, by program mógł odpalić.

Dziękuje za odpowiedź
    Pozdro

Moderowany przez jankolo:

Przeniosłem z Komputery Software

• REKLAMA
  • REKLAMA
  • #3 5238232
    JIIIS
    Poziom 17  
    Ocena: 21
    F9 :P kto sie zalozy jakie bedzie nastepne pytanie? :D
  • #4 5238421
    baktet
    Poziom 2  
    pewnie oczekujesz pytania dlaczego sie nic nie dzieje. No wlasnie.. pusty obraz
  • REKLAMA
  • #5 5238624
    Dżyszla
    Poziom 42  
    Ocena: 226
    E... Nie o takie pytanie się zakładaliśmy...
    Co to jest "pusty obraz"? Forma bez niczego? czy może pod konsolę pisałeś?
  • REKLAMA
  • #6 5238630
    Konto nie istnieje
    Konto nie istnieje  
  • #7 5238666
    JIIIS
    Poziom 17  
    Ocena: 21
    mialem na mysli pytanie typu "u mnie dziala, a u kolegi nie, o co chodzi?" :D ale do tego pewnie jeszcze dojdziesz ;)

Podsumowanie tematu

LABEL_AI_GENERATED