logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Czy da się zrobić z tego zasilacz do holtona 200?

porcja 15 Paź 2008 13:50 1534 5
REKLAMA
  • #1 5633848
    porcja
    Poziom 2  
    Witam!

Posiadam transformator o uzwojeniach wtórnych 42v i 42v.

Chciałbym się dowiedzieć czy można z niego zrobić zasilacz symetryczny. Posiada on 4 wyprowadzenia na uzwojeniu wtórnym. Czy można to jakoś połączyć, żeby uzyskać 2x42v? Jeżeli tak to w jaki sposób zrobić z niego zasilacz symetryczny do wzmacniacza holton 200? I czy w ogóle się do tego nadaje.

Gdyby ktoś mógł mi to narysować np w paincie byłbym wdzięczny. Może być nawet podłączenie do któregoś zasilacza ze strony altrona.

Dodam fotki z naklejki trafa i kabli po stronie wtórnej.

Jestem początkujący i nie chciałbym czegoś spartaczyć

Pozdrawiam!
  • REKLAMA
  • #2 5633909
    slawussj
    Poziom 34  
    Ocena: 255
    Witam . To jest transformator do zasilacza symetrycznego+/-58V 2.2A prądu ciągłego . Czy holton wytrzyma to napięcie .
  • REKLAMA
  • REKLAMA
  • #4 5634782
    porcja
    Poziom 2  
    Dzięki za zainteresowanie.

Czy wytrzyma takie napięcie? wydaje mi sie, że tak. Wyczytałem gdzieś, że max to 65V.

A co do tego zasilacza to które dwa przewody ze sobą połączyć żeby otrzymać tą masę? Bo chyba nie jest to obojętne. Na obu odczepach jest naklejka na której jest "0".

Tak więc która wersja jest prawidłowa na tym zdjęciu?

• REKLAMA
  • Pomocny post
    #5 5635430
    Qwet
    Poziom 33  
    Ocena: 180
    Podłącz zero z zerem, a na pozostałych wyprowadzeniach sprawdź napięcie miernikiem, opcja ACV 200. Jeśli pokazuje 84V to jest ok, ale jeśli pokazuje 0V to musisz podłączyć w wyprowadzeniach zero z nie-zerem ;)
  • #6 6960866
    sebek5g
    Poziom 13  
    Ocena: 4