logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak wykryć program szpiegowski na komputerze? Szukam skutecznego narzędzia.

Tuning Marek 26 Paź 2008 21:01 9139 12
REKLAMA
  • #1 5670847
    Tuning Marek
    Poziom 22  
    Ocena: 109
    Witam jestem amatorem w tej dziedzinie mam prośbę. Czy może mi ktoś pomóc i poradzić jakiego programu użyć by zidentyfikować czy ktoś mi zainstalował program szpiegowski i widzi mój komputer? Może jest jakiś program, który by wychwycił takowe oprogramowanie coś na zasadzie wykrywacza podsłuchów jeśli są gdzieś zamontowane. Czyli u mnie jeśli jest taki program a ja go nie widzę na komputerze a ktoś widzi i śledzi. Dzięki.
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #2 5671470
    Kolobos
    Spec od komputerów
    Ocena: 10438
    Podstawa to firewall, a do wykrywania wystarczy combofix, gmer, hijackthis, avptool, dr.webcureit.
  • REKLAMA
  • #3 5671641
    Tuning Marek
    Poziom 22  
    Dzięki. Czyli rozumiem, że mam wpisać jadna z tych nazw w wyszukiwarce i zainstalować na komputerze? Poszukam i dam znać chociaż nie ukrywam moze jest jakaś polskojęzyczna wersja chyba, że proszę jeszcze jakieś wskazówki?
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #4 5671742
    Kolobos
    Spec od komputerów
    Nie ma i raczej sam sobie nie poradzisz.
    Na poczatek zrob skan przy pomocy AVPTool oraz Dr.WebCureIt oba programy znajdziesz na google, polska wersja chyba nie jest Ci potrzebna, raczej kazdy potrafi klikac next, scan oraz remove ;-)
    Jak juz to zrobisz to uzyj combofix, log z niego daj w zalaczniku, tak samo gmer. Same programy jak rowniez opisy uzycia (po polsku) znajdziesz na google.
  • Pomocny post
    #5 5671909
    Neon2
    Poziom 15  
    Ocena: 1
    Pobierz :Spybot Search & Destroy używam ten programik i jest bardzo dobry :) POLECAM
  • #6 5678937
    Tuning Marek
    Poziom 22