logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Seagate ST 3500320AS - awaria dysku, dane zniknęły, pliki RAW, blue screeny

2Ya 27 Lis 2008 20:02 2823 7
REKLAMA
  • #1 5790891
    2Ya
    Poziom 13  
    Ocena: 12
    Witam
    To jest mój 1 post tutaj chociaż czytam was,od dawna jak mi tylko czas pozwala.Z reguły sie nie udzielałem,bo z elektroniki to jestem raczej totalny amator hobbysta :)
    Mianowicie przechodząc do rzeczy mam wielki problem z dyskiem ST 3500320AS (sata) ,a cała historia jest dość długa i tak pokrótce:
    To juz drugi dysk,bo pierwszy taki sam wysypał sie po miesiącu i wymieniono mi go na nowy (na szczęście z tamtego udało mi się wszystko odzyskać,wtedy smart sam przewidział awarię dysku w niedługim czasie czy coś takiego ).

Ten dysk wytrzymał ok pół roku i tez się wysypał totalnie,a po drodze często i gęsto mi os się wysypywał.
    I konkretnie dysk ma takie objawy jak, jeśli jest podpięty to os sie odpala i długo się ładuje,czasem zawiśnie,a czasem blue screen wywali,jesli jest jako dodatkowy muli tak,że nic nie chce odpalic albo komp odpala po długim czasie.

Dysk był podzielony na 3 partycje i widac te 3 partycje w tym z 1 całkowicie znikneły dane i jest typ plików RAW czy cos takiego,a na 2 partycjach widze dane,katalogi itd ale często nie mogę ich otworzyć,wejść w nie lub odczytać ,a czasem się uda ale przeważnie wyskakuje cos takiego jak "odczyt niemożliwy z powodu błędu we/wy dysku".

Dysk podpinam pod usb - system go widzi,podpinam pod sata na płycie bios równiez go widzi,smart w bios pokazuje,że ok.
    Wszelkie programy do odzysku danych - - - - - - - - - - - - - - - -
    nie dają rady.
    Nie idzie sformatować itd.
    Pokazywane sa same "error" , przy próbie odczytu dysk skrzeczy i lekko może popiskuje albo jest to takie wrażenie po dłuższym czasie w obecności tego dysku ;)