logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Kenwood KDC-4590 - Czytnik CD z KDC-303RG jako zamiennik?

Greg80 25 Mar 2004 22:13 1310 4
REKLAMA
  • #1 564761
    Greg80
    Poziom 2  
    Witam.
    Zakupilem radio z cd - kenwood kdc-4590. wg sprzedajacego mialobyc w pelni sprawne, ale niestety nie jest. bylem u znajomego "radiowca" (a w zasadzie to ojciec byl :) ) i ten stwierdzil, ze padniety jest laser, czy w ogole caly mechanizm czytnika cd.

jestem zupelnym laikiem w tych sprawach wiec z gory przepraszam za ewentualne proste pytania dla starych wyjadaczy :)

moje pytanie jest nastepujace. mam okazje kupic inny model radia cd - Kenwood KDC-303RG, w ktorym czytnik cd jest sprawny. czy ktos sie orientuje czy czytniki cd w tych radiach Kenwood sa takie same i czy istnieje mozliwosc wyjecia czytnika cd z kenwooda kdc-303rg i wstawienie go do mojego kdc-4590 (oczywiscie "operacje" wykona ktos bardziej zorientowany w tych sprawach ode mnie :) ) ?

sciagnalem wersje elektroniczne manuala obydwu modeli.
    jeden manual jest przeznaczony dla modeli 4590rv (czyli ten moj), 4090, 3090rg, 305rg. natomiast drugi manual jest dla modeli 4080, 3080, 303rg (ten moj "dawca" czesci przyszly :) ).

sprawdzalem w tych instrukcjach sekcje CD Player section i parametry sa identyczne:
    Laser Diode - 780 nm GaAIAs
    Digital Filter - 8 times oversampling
    spindle speed 500-200 rpm
    itd. itp.
    wszystko w sekcji CD Player Section jest identyczne pomiedzy tymi modelami. wymiarowo same radia sa identyczne (3 mm roznicy w dlugosci-glebokosci radia),

Tak wiec, czy istotnie te dwa modele maja te same czytniki cd i czy moznaby bez problemu wyjac czytnik z jednego modelu (kdc-303rg) i wlozyc go do drugiego modelu (kdc-4590rv) ???