Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Peugeot 607 lusterska nie otwieraja się do końca

19 Dec 2008 19:57 6599 15
  • Level 32  
    Witam
    Mam problem z lusterkami w Peugocie 607 tzn. chowają sie prawidłowo natomiast gdy chcę je otworzyć to jest problem raz zaskoczy jedno lub drugie lub żadne. Co może byc przyczyna takiego zachowania przy otwieraniu tych lusterek?
    Przerabiał ktos temat? Dowiedziałem się troszkę że silniczki potrafią gnić, tylko teraz jak się dostać do środka lusterka żeby nic nie uszkodzić? Wspomógłby ktoś jakimś opisem, może ktoś już rozbierał lusterko? :cry:
  • Level 39  
    Moze twoj problem to jedynie zanieczyszczenie/korozja gdzies na osi lusterka? Wtedy opory ruchu mogly by byc na tyle duze, ze wylaczaly by sie silniczki skladania.
    Zdejmij obudowe lusterka i sprobuj przesmarowac os smarem w sprayu, przy okazji sprawdzisz jak wyglada instalacja w srodku.

    Bedziesz musial zdjac wkladke lusterka - odchyl delikatnie z boku i przyswiec latarka, jest tam albo drucik opasujacy zaczepy lusterka albo wkladka jest po prostu na wcisk. w pierszym przypadku drucik trzeba wyczepic z zatrzaskow na jego koncach (co nie jest latwym zadaniem bez odpowiedniego narzedzia, ktore najlepiej sobie dorobic), w drugim odczepiasz wkladke malym plaskim srubokretem, wkladajac go miedzy wkladke a podstawke. Uwaga - delikatnie!

    Pozdrawiam
  • Level 32  
    dzięki bardzo za info, w poniedziałek spróbuję, gdyby ktoś miał jeszcze coś do dodania to proszę bardzo


    dziś zajrzałem do jednego z tych lusterek, zdjąłem szkło ale wciąż nie bardzo wiem jak się dobrać do silniczka??? Co gdzie wypiąć, jak rozebrać dalszą część lusterka?
  • Level 10  
    witam
    miałem podobny problem przy okazji wizyty w serwisie popryskali WD z zewnatrz bez rozbierania lusterek (pod lusterkiem )parę razy otworzyli i zamknęli lusterko i jest ok całe lato, na zimę radzili wyłączyć funkcje zamykania
    pozdrawiam
  • Level 15  
    Silnik składający lusterko jest tak zabudowany że nawt jak rozbierzesz lusterko to się do niego nie dostaniesz ,można tylko jak opisał kolega pilch na pałe próbowac zalac go jakimś odrdzewiaczem .Radzę rozglondac się za nowymi lusterkami. Pozdrawiam
  • Level 10  
    witam,
    czy moze ktos orientuje sie jak wylaczyc funkcje zamykania? naprawialem swoje juz dwa razy i nadal dzialaja jak chca i doprowadzaja mnie do szalu. dzieki za pomoc
  • Level 32  
    serwis lub ktos kto ma coś z typu Lexia
  • Level 10  
    dzieki serdeczne
  • Level 10  
    udalo sie wkoncu rozlaczyc, w serwisie wycenili mi taka usluge na 186 euro, wiec przywalczylem sam. po zdjeciu szkla widac biala kostke, ktora mozna rozlaczyc i lusterka sa caly czas rozlozone a wszystkie pozostale regulacje nadal dzialaja,
  • Level 39  
    Zawsze bylem przekonany, ze te lusterka przestawia sie w tryb "nieskladajacy sie" (i na odwrot) za pomoca przytrzymania przycisku skladania/rozkladania na 4-5s przy wlaczonym zaplonie. A wy mi tu koledzy piszecie o 186 euro i odpinaniu instalacji...
  • Level 32  
    kolega pawel.torunski rozpiął po prostu silniczek, ale jest zadowolony i temat ma opanowany :-) i prawidłowo, po co płacić???
  • User removed account  
  • Level 2  
    witam panowie,chce kupic peugota 607 we francjii bo tu teraz mieszkam. morze ktos powie mi czy to auto naprawde jest takie niezawodne i czy to dobry pomysl z kupnem takiego wozu..interesuje mnie rocznik 2003-2005 silnik 2.2l disel. z pszebegiem ok 150tys km.....
  • Level 10  
    Quote:
    Zawsze bylem przekonany, ze te lusterka przestawia sie w tryb "nieskladajacy sie" (i na odwrot) za pomoca przytrzymania przycisku skladania/rozkladania na 4-5s przy wlaczonym zaplonie.


    Od dwóch lat jeżdżę 607 i takiego przycisku nie znalazłem. U mnie składa się lusterka obracając joystick regulacji lusterek
  • Level 1  
    Witam. Ja mam trochę odmienny problem z lusterkami w 607. Otóż jakiś rok remu zaczęło wariować lewe... Tzn tak jak opisujecie nie składało/rozkładało się do końca, ale to było do wytrzymania. Teraz pojawił się prawdziwy problem z prawym! Składa się jak trzeba, z tym że pod koniec słychać trzask, a najgorsze ze rozkłada się całkowicie w drugą stronę!!! Może ktoś miał podobną usterkę? Z góry dzięki za pomoc.