logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Czy Behringer XENYX 1222 FX wymaga wzmacniacza do kolumn Omnitronic KPX 212?

igodem 21 Gru 2008 12:02 1131 5
REKLAMA
  • #1 5884655
    igodem
    Poziom 10  
    Mam do Was pytanie czy między tym mikserem http://naglosnienie.djshop.pl/dj/sklep/Behringer/2714,Behringer-XENYX-1222-FX.html , a tymi kolumnami (i czy one sie nadają ?) allegro.pl/item508302548_pro_omnitronic_kolumna_kpx_212_500w.html jest koniecznosc kupienia jakiegos wzmacniacza, jeśli tak to jakiego...?? Jak widac jestem narazie zielony i malo wiem na temat takich sprzetow ale sa mi one niezbedne, wiec mam nadzieje, że mogę liczyc na pomoc bardziej doswiadczonych. Z góry dzieki za odpowiedz i zycze Wesolych Świąt wszystkim forumowiczom.

Kolega nie czytał Regulaminu, albo zrobił to zbyt pobieżnie.
    Regulamin p.10.11, 11, 14, 15.
    (dj-MatyAS)
  • REKLAMA
  • #2 5884682
    auroxik
    Poziom 26  
    Ocena: 14
    1. czy wogolepotrzebny ci taki mikser?? Co chcesz pod nieg wpinać?
    2. Kolumny sa pasywne czyli potrzebny jest do nich wzmacnaicz.
    3. nie polecam kolumn mała skuteczność plastik ogólnie słabe. Poszukaj coś z uzywek. np. LDM, Hand-Box.

Napisz ile kasy chcesz przeznaczyc do czego ma to sluzyc co chcesz podlaczyc napwno coś doradzimy

Moderowany przez dj-MatyAS:

Pomimo wielokrotnych próśb Kolega nadal nie wyraża ochoty na zapanowanie nad swoimi błędami w pisowni.
    Regulamin p.6, 15
    Ostrzeżenie.

• REKLAMA
  • #3 5894992
    arek59
    Poziom 29  
    Ocena: 326