Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Problem z odtwarzaniem mp3 ... discman

dar 30 Mar 2004 13:13 1272 6
  • #1
    dar
    Level 13  
    Sprawa wygląda tak ....
    zakupiłem czas jakiś temu discmana z mozliwościa odtwarzania mp3 ...

    Muzyke odtwarza OK, ale jak przyjdzie do otwarzania dialogów (ucze się angilskiego ... (idzie po grudzie :P)) to po prostu nie da się słuchać ....

    dialogi mam w formacie wav, i przerabiam je na mp3 .... w winampie chodzi wszystko OK , ale na discmanie .... po prostu szkoda gadac ...

    Moje pytanie ... czy może ktoś ma jakies doświadczenie z kompresją dzwięku (konkretnie chodzi mi o te dialogi ) by dało się tego słuchać na sprzęcie.

    PS. Wszystkie prawa autorskie dotyczace wspomnianego kursu sa zachowane ... :P

    pozdrawiam
    Dar
  • #2
    hedora
    Level 17  
    Spróbuj skompresować sobie pliki z najwyższą możliwą jakością jaką potrafisz osiągnąć np.: 192kB lub 224kB lub nawet pokuś sie o 320kB. Może użyj lub wyłącz normalizację utworów przed kompresją.
  • #3
    gorzyga
    Level 20  
    przejrzyj ustawienia swojego kompresora mp3,moze jest cos ustawione (np.zmienny bitrate,ktorego niektore odtwarzacze moga nie trawic). Ja na Twoim miejscu sprobowalbym Lame i spakowal w standardowych parametrach (44Khz,stereo,128kbps) - jezeli chodzi o lektora,to w tej kompresji powinno byc naprawde dobrze.
  • #4
    dar
    Level 13  
    dzieki za info ....

    a macie jakies ulubine programy do kompresji. Ja kozystalem z Audioactive.... w sumie niezle ale moze macie cos lepszego ... ??:D
    pozdrawiam

    Dar
  • #5
    bisti
    Level 13  
    proponuje Cdex, bardzo prosty w obsludze i funkcjonalny
  • #6
    vespereq
    Level 26  
    a ja tam wole Audio Catalyst aczkolwiek CDEX jest tez fajny
  • #7
    dar
    Level 13  
    dzieki za info ....

    szczerze mówiąc próbowałem tak robic .... kompresowałem przy pomocy różnych programów .... Efekt jest podobny.... dzwiek brzmi na tym discmanie jakby podczas kompresji usuniete zostały jakieś pasma ... nie są slyszalne końcówki wyrazów ...
    jezeli tą samą plytę umieszcze w kompie ... nie mam problemu wszystko jest dobrze slyszalne ...
    podejrzewam ze jest to wina dekompresji w samym discmanie....
    (w plikach z muzyka nie ma wyczuwalnej różnicy ... )

    probowałem już z różnym stopiem kompresji itp .... wszystko na nic ...
    po prostu DESPERACJA !!!

    pozdrawiam

    Dar