Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Panasonic KX-TD 1232 - konfiguracja

10 Lut 2009 10:20 3062 26
  • Poziom 9  
    Witam jestem mocno początkujący jeżeli chodzi o centralki, tą udało mi się uruchomić w kilka godzin co uważam za sukces. Mam kilka pytań związanych z tym modelem. Programuje z PC przez port RS. Może krótki opis tego co zrobiłem.
    14 nr wew jedno przyjście z TPSA. 4 wew. uprawnione do wyjścia na zewnątrz po wybraniu cyfry "9" wszystkie wewnętrzne to linie analogowe. Gdy ktoś dzwoni z TPSA dzwoni tel w sekretariacie po 3 dzwonkach dzwoni inny wewnętrzny i to tyle nikt inny nie może odebrać połączenia przychodzącego. Moje pierwsze pytanie brzmi czy ktoś z nr wew. nie uprawnionego dzwoniąc do sekretarki może uzyskać połączenie do TPSA krócej czy sekretarka może przekierować nie uprawniony na miasto? tak jak to działa w drugą stronę jak ktoś dzwoni z TPSA wtedy sekretarka "flash" i nr wewnętrzny. To jeden z problemu proszę o dopowiedz czy jest to możliwe a jeżeli tak to jak to zrobić.[/b]
  • Poziom 21  
    Dokładnie jak przy przychodzących.
    Sekretarka wykonuje połączenie, przedstawia się ładnie, mówi "łączę z..." i transferuje na wewnętrzny.
  • Poziom 9  
    Jasne rzeczy banalne są najtrudniejsze !! DZIAŁA !! THX
  • Poziom 9  
    No i pojawił się kolejny problem. Jak nr wew nieuprawniony może zadzwonić na GSM ale tylko na jeden wybrany numer, np. do administratora. Jak to zrobić ?
  • Moderator - Telefony Stacjonarne
    W pozycji Toll Restriction masz zabronione i wyjątki
  • Moderator
    ..albo wprowadź ten numer do książki telefonicznej centrali i uprawnij do wybierania tych numerów niezależnie od kategorii,,..
    W tabelach wyjątków jest trochę mało cyfr w numerze...
  • Poziom 9  
    Panowie jak podnieść głośność dzwonków w centrali bo abonent twierdzi że cicho dzwonią w aparatach jest na maxa. THX
  • Moderator