logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak naprawić podświetlenie w Blaupunkt Santa Fe CD 32? Diody LED?

witek2 04 Mar 2009 14:05 2892 6
REKLAMA
  • #1 6234773
    witek2
    Poziom 10  
    Ocena: 7
    Witam.
    Chciałbym się dowiedzieć jak naprawić podświetlenie panela do radia Blaupunkt Santa Fe CD 32.W serwisie poinformowano mnie,ze nie ma możliwości dokupienia takiego wyświetlacza,natomiast tu na forum znalazłem nieco informacji na ten temat ale nie było żadnych konkretów jak to naprawić,jakich użyć części itd.Podobno można zamontować 2 diody LED super jasne i będzie ok.Nie znam się na tym za bardzo,jeżeli ktoś to zrobił u siebie może podzieliłby się wiadomościami ze mną.
    Chciałbym dokładnie krok po kroku wiedzieć jak to przerobić,może jakieś zdjęcia?
    Z góry dziękuje.
  • REKLAMA
  • #2 6234997
    irek19
    Poziom 33  
    Ocena: 275
    Czyli reszta podświetlenia jest sprawna?
  • REKLAMA
  • #3 6235420
    szapet
    Poziom 22  
    Ocena: 127
    Witam jak rozbierzesz panel, od strony druku czyli strona wewnętrzna po lewej i po prawej będziesz miał po jednej żarówce, żaróweczki są na takich plastikowych kwadracikach przylutowane do druku łepki żaróweczek są skierowane w stronę wyświetlacza,wy lutuj je wymień na nowe i będzie po kłopocie koszt jednej żaróweczki to około 1 zł pozdrawiam.
  • #4 6241561
    witek2
    Poziom 10  
    Witam.