logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak złożyć układ J41 Fuzz do gitary, gdy elementy nie pasują do instrukcji?

baranekxd 10 Mar 2009 17:12 2553 10
REKLAMA
  • #1 6262790
    baranekxd
    Poziom 10  
    Witam jestem tutaj nowym użytkownikiem i potrzebuję pomocy. Jeżeli temat umieściłem w niewłaściwym miejscu proszę go nie usuwać.

Problem dotyczy układu J41 Fuzz do gitary. Nie znam się na elektronice a chciałem posiadać tanim kosztem Fuzza. Przez telefon powiedziano mi iż montaż takiego układu jest bardzo prosty ponieważ wszystko jest oznaczone w instrukcji tak jak w opisie. Niestety albo ja nie rozumiem tych oznaczeń albo oznaczenie z instrukcji nie są takie same jak na elementach tego układu. Wygląda to mniej więcej takAby zobaczyć materiał na tym forum musisz być zalogowany natomiast schemat takAby zobaczyć materiał na tym forum musisz być zalogowany Natomiast to co dostałem wygląda jeszcze inaczej a zawarte w paczce elementy zupełnie do tych opisów nie pasują. Proszę o pomoc. Mój numer gadu gadu 12844318
  • REKLAMA
  • #2 6262844
    Pawcio89
    Poziom 20  
    Ocena: 24
    A w paczce którą dostałeś nie masz żadnego opisu lub schematu? Jak tak to nim się kieruj. Jak sobie nie poradzisz to wrzuć zdjęcia wszystkiego.
  • #3 6263133
    baranekxd
    Poziom 10