Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

126P I STUKI W SILNIKU

21 Kwi 2004 21:54 2235 7
  • Poziom 17  
    Co może być przyczyną stuków w silniku zarówno na biegu jak i na luzie stuki dochodza jakby z lewej strony.
    Drugi problem to jakieś dziwne (żeżenie ) ale tylko jak samochód jedzie na biegu i puszczam gaz (np jadać na 2 biegu przy prędkodkości 40kmh ) na luzie nie ma talich objawów
  • Poziom 14  
    mialem podobne problemy it ata wymienil mi silnik w malanie
  • Poziom 16  
    Może źle dmuchawa w osi jest ustawiona i zawadza łopatkami. Często się zdarza po wymianie prądnicy/alternatora lub gdy ten się nieco poluzuje.
  • Poziom 12  
    Często bywa tak że turbina nie jest dokręcona - musi być dokręc. na maxa. A to co rzęzi - to łąńcuszek rozrządu !! :)
  • Poziom 20  
    Aby wyeliminować problem dmuchawa-elektrownia zdejmij na chwilę pasek klinowy i zapuść motor jak ucichnie to już wiadomo że tam trzeba szukać.
  • Poziom 12  
    brzuch0 napisał:
    Co może być przyczyną stuków w silniku zarówno na biegu jak i na luzie stuki dochodza jakby z lewej strony.
    Drugi problem to jakieś dziwne (żeżenie ) ale tylko jak samochód jedzie na biegu i puszczam gaz (np jadać na 2 biegu przy prędkodkości 40kmh ) na luzie nie ma talich objawów


    1. Czy natezenie stukow roznie razem z obrotami? Jesli tak to pewnie wiatrak lub lozyska w alternatorze/pradnicy. Jezeli nie, to cos jest luzne (dekiel filtra, dzwignia przepustnicy itp.). Moze to tez byc cos lepszego... Ja niedawno jezdzilem z ... urwanym walem korbowym... silnik stukal ale pracowal...
    2. To moze byc niski poziom oleju w skrzyni, wyrypane jakies lozysko lub spsuty dyfer albo zuzyte sprzeglo/ rozsypane lozysko wyciskowe.
  • Poziom 13  
    moim zdaniem to wirnik dmucjawy stuka ja tez miałem cos podobnego